  • Data: 2017-01-02 10:08:23
    Temat: Re: meldunek na działce :-)
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-30 o 09:30, Pete pisze:

    > Obowiązek jest, sankcji brak.

    Owszem, ale... w pewnych sytuacjach może się przez to zrobić
    upierdliwie. Na przykład jak występowaliśmy przed ślubem z ówczesną moją
    narzeczoną o papier na to zezwalający do urzędu, a pół roku wcześniej
    moja luba się przemeldowała do naszego nowego domu i nie zmieniła
    dowodu, to... się okazało, że ledwie się z tym zaświadczeniem do ślubu
    wyrobimy, bo musiała najpierw wyrobić nowy dowód, gdyż stary w myśl
    przepisów, na skutek nieaktualnego adresu po 3 miesiącach od
    przemeldowania stracił ważność. Więc musiała wyrobić nowy dowód, żeby
    dostać papier do ślubu, po czym... po ślubie wyrabiać znowu nowy dowód,
    bo przecież zmieniło się nazwisko. A ten cały bezsens oczywiście z
    naszych podatków :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /