  • Data: 2023-02-06 19:23:50
    Temat: Re: nie mój dom :)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-06 o 15:34, PiteR pisze:
    > in <news:trr29r$bbu$2$Janusz@news.chmurka.net>

    > Jesteś mądrzejszy od jutuba? ;)
    Ja się tymi rzeczami zajmowałem kiedy jeszcze nawet internetu nie było a
    co dopiero jutub ;)
    Jak mi kolega z grupy dyskusyjnej (ale nie tej) powiedział kiedyś że
    jestem starszy od węgla :) zaskoczony tym że nie jestem młodzieńcem jak
    reszta grupy.

    > ale wiecie panowie żeby takie coś zamontowac w moim magicznym domu
    > to po gospodyni sie nie spodziewałem :)
    >
    > Nic jej nie powiem bo bedzie moja wina.

    Może moa dyfuzor w środku, wtedy on rozprowadzi wodę po grzejniku.
    Można też założyć głowicę jak na Twoim zdjęciu jest ta biała ze skośnym
    zaworem.
    ta głowica ma rurkę wewnętrzną dłuższą która kieruje strumień gorącej
    wody i separuje od powrotu.

    --
    Janusz