  • Data: 2016-09-30 10:49:01
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir napisał:

    > Może nie umiesz jak trzeba?

    Wykluczone. Co trudnego w kliknięciu w link? Po prostu raz działa, raz
    nie działa -- coś jak ten NT 3.5 z IPX. Teraz działa.

    > Bo "kilka" osób chce pograć w stare gierki? Jest między innymi Steam,
    > PS, XBOX tam sobie nikt dupy nie zawraca czy to działa pod IPX, TCP czy
    > przez gołębie. Dziś klient ma dostać prostą usługę i dostaje bo z tego
    > jest kasa, reszta prędzej czy później i tak umrze.

    Bo "kilka" osób chce napisać coś do Usenetu, to w nowym urządzeniu, z całkiem
    nowym softem, więc ktoś we fabryce ma pisać całkiem nowy czytnik? Tam sobie
    nikt tym dupy nie zawraca. Jeśli faktycznie chce (albo musi), a nie jest niemota
    i dupa wołowa, to sobie przecież znajdzie czytnil lub/i poustawia wszystko jak
    trzeba. Podobno są całkiem dobre czytniki nawet na najnowsze mobilne systemy,
    a i googla też zdaje się można ustawić.

    A przy okazji -- Google (firmę) sobie bardzo cenię. Korzystam z zadowoleniem
    z ich softu (nie tylko z usług, z kodów źródłowych też), zawsze to wszystko
    mają dobrze przemyslane. Gdybym oceniał ich na podstawie tego co im wyszło
    z przeróbki DejaNews,.com to tak, jakbym pisał recenzję Windows 10 omawiając
    obsługę gierek na IPX w tym systemie.

    > P.S.
    > Wybacz ale poszło też na priv.

    Nic a nic mi to nie przeszkadza.