  • Data: 2016-09-30 08:23:01
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > 404

    Może nie umiesz jak trzeba?

    > I te gry ze steama umiom po ipeiksie? Może choć przez jakiś wrapper?
    > Albo bramkę webową? Jeśli czegoś nie potrafi się robić dobrze, najlepiej
    > w ogóle dać sobie spokój. Android świetnie radzi sobie z fejsbukiem
    > i twitterem, więc najlepiej na tym poprzestać. A jeśli z Usenetem ma mu
    > wychodzić jak temu Waszemu Windowsowi NT z IPX, to lepiej sobie darować.

    Bo "kilka" osób chce pograć w stare gierki? Jest między innymi Steam,
    PS, XBOX tam sobie nikt dupy nie zawraca czy to działa pod IPX, TCP czy
    przez gołębie. Dziś klient ma dostać prostą usługę i dostaje bo z tego
    jest kasa, reszta prędzej czy później i tak umrze.

    P.S.
    Wybacz ale poszło też na priv.