  • Data: 2020-09-02 22:25:44
    Temat: Re: oswietlenie ogrodu z elewacji budynku
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2020 o 21:01, WS pisze:

    > Zalezy jak jak dlugo ma to swiecic... jesli cala noc, to ze 4 takie po 500W
    wystarcza do ogrzania chalupy w zimie ;)
    > Kalkulujac trzeba tez brac pod uwage koszt pradu...

    No zależy... U mnie to są jednostkowe użycia, gdzie jakoś dłużej się
    takie reflektory świecą, do tego wtedy kiedy są potrzebne, to mam akurat
    tani prąd, więc tragedii żadnej nie ma... A przynajmniej to jakoś
    świeci, a nie jak te różne marketowe 30-50 W, które kosztują
    wielokrotność takiego halogenowego naświetlacza, a świecą tak żenująco,
    że aż szkoda komentować :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /