  • Data: 2023-05-17 10:29:05
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 17.05.2023 o 10:19, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Znam przyjemniejsze prace fizyczne.
    > 20 lat paliłem drewnem, nie ze mną te numery...

    Każda praca fizyczna może być przyjemna. Kluczem jest dobra
    organizacja, odpowiednie metody pracy i narzędzia.

    W podobnym kontekście: ludzie czasem pukają się w czoło, kiedy
    koszę kosą. Wydaje im się, że to jakaś strasznie fizyczna, męcząca
    praca - a wcale nie. Pod warunkiem tylko, że kosa dobra, a kosiarz wie
    jak nią machać i nie robi tego w południe podczas upału.
    Miastowi np. chodzą na jogę dla wyciszenia. A ja mam kosę.

    Mateusz