  • Data: 2010-02-13 21:28:33
    Temat: Re: tani chinski gres
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl72kd$o12$1@news.interia.pl...

    > A nie zastanowiłeś się, czy przypadkiem kolega Art nie ma zamiaru
    > zatrudnić na etat flizera (patrz: 12 łazienek)? Uważasz, że etatowy flizer
    > też powinien dysponować własnymi narzędziami?

    Wnioski wyciagnie sam. 12 lazienek to rownie dobrze moze byc pensjonat,
    hotel czy co tam jeszcze.

    > A jeśli miałbym się wypowiedzieć w temacie, to:
    >
    > Ja jestem amatorem. Raptem wykończyłem 4 łazienki, 2 kochnie i kotłownię
    > :). Jednak, w związku z powyższym, mam pewne przemyślenia... Uważam (i tu
    > mnie pewnie niejeden fliziarz zruga), że jak się dobrze przemyśli robotę,
    > to zwykłą gumówką można obrobić każdą łazienkę. Wiadomo - gumówka nie jest
    > super dokładna, zwłaszcza z tarczą do cięcia za 10 zł i z tarczą do
    > szlifowania za 7 zł.

    Mnie to nie dziwi, o ile komus czas nie przeszkadza. Jest takie powiedzenie:
    hebluj synku hebluj, przyjdzie ojciec i siekierka poprawi. Nie narzedzia
    robia a operator.
    Co do gumowki, gumowka to rzadka dzis tarcza do ciecia glownie metalu,
    cienka, niezbrojona ze spoiwem gumowym. To co piszesz to chyba szlifierka
    katowa a nie gumowka.

    Pozdro.. TK