  • Data: 2015-10-24 21:05:41
    Temat: Re: taras dachem
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-24 o 20:20, Kris pisze:

    > Dość regularnie skromnie mówiąc widuję uwierz mi i "dupy nie urywa" skromnie
    mówiąc.

    A moim zdaniem tragedia- nie wiem jak to może komuś się podobać. Ale to
    moje zdanie.

    Ale jaka tragedia, puste pola, ładne widoki niezaśmiecone chałupami i
    reklamami to dla ciebie tragedia? przytulne miasteczka z klimatem?
    Pooglądaj np DOMO tam jest ucieczka na wieś, zobacz jak wygląda wieś
    w Anglii a w Polsce. U nas dopiero w Bieszczadach są w miarę ładne
    widoki, a poza nimi to bałagan, i na dodatek te wsie ciągnące się
    kilometrami.

    --
    Pozdr

    Janusz_K