  • Data: 2015-10-24 22:44:53
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-24 o 18:02, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie, staje się chaosem, który będzie szpecić okolicę przez wiele dziesiątek
    > lat. A sam popadasz ze skrajności w skrajność. Na zachodzie potrafili
    > zrozumieć czym jest harmonia i estetyka zabudowy, tylko u nas nadal
    > pokutują egoizm i anarchia, regularnie mylone z wolnością.

    Nie! Cały czas pokutuje przekonanie, że urzędnik to jest pan i władca, a
    petent jest po to żeby go jebać i gnoić.
    Co do harmonii to nie masz nawet pojęcia czym ona jest, bo nie tworzy
    jej stu śpiewaków śpiewających ten sam dźwięk, lecz chór śpiewaków,
    śpiewających różne dźwięki, pozostające z sobą w specyficznej korelacji.