  • 1. Data: 2016-07-22 14:36:46
    Temat: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Nie wydaje Wam sie, ze nas jest mniej i grupa umiera?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-07-22 14:52:02
    Temat: Re: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 14:36, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Nie wydaje Wam sie, ze nas jest mniej i grupa umiera?
    >
    > Pozdro.. TK

    Pewnie, że umiera, bo tu tylko poruszana jest polityka lub wyższość
    jednej wiary nad drugą.

  • 3. Data: 2016-07-22 15:05:28
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 14:52, Uzytkownik pisze:

    > Pewnie, że umiera, bo tu tylko poruszana jest polityka lub wyższość
    > jednej wiary nad drugą.

    no właśnie, pierdolą jak opętane mohery
    już dawno jest to usenet sekta

  • 4. Data: 2016-07-22 15:16:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 14:36:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie.
    >
    > Nie wydaje Wam sie, ze nas jest mniej i grupa umiera?
    Zaraz się rozrusza dyskusja- opierdziel za brak 3 literek w temacie dostaniesz itd;)

  • 5. Data: 2016-07-22 15:23:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 15:05:32 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

    > no właśnie, pierdolą jak opętane mohery
    > już dawno jest to usenet sekta

    13 maja napisales tutaj:

    "przepraszam szanownego admina i już więcej tu nie zajrzę"

    Badz konsekwentny :)

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-07-22 16:20:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma przymusu czytania. Nie pasuje to nie wchodz. Innym jak widac pasuje taka a nie
    inna formula grupy.

  • 7. Data: 2016-07-22 16:31:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-22 o 15:16, Kris pisze:

    > Zaraz się rozrusza dyskusja- opierdziel za brak 3 literek w temacie dostaniesz
    itd;)

    Eeee nie. :-)
    Dotyczy grupy.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2016-07-22 16:32:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Pewnie, że umiera, bo tu tylko poruszana jest polityka lub wyższość
    > jednej wiary nad drugą.

    A czy ja wiem, czy to wlasciwa diagnoza?
    Nie zaczynasz nowych watkow budowlanych, za to w religijnych brales
    czynny udzial. :-)

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2016-07-22 22:06:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 15:23:56 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 13 maja napisales tutaj:
    >
    > "przepraszam szanownego admina i już więcej tu nie zajrzę"
    >
    > Badz konsekwentny :)
    Od trolli konsekwencji wymagasz?

  • 10. Data: 2016-07-23 07:09:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 14:36:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie.
    >
    > Nie wydaje Wam sie, ze nas jest mniej i grupa umiera?

    chciałem niesmialo zauwazyc ze ta grupa umarla juz dawno (jak prawie wszystkie) a
    zotały tu takie zombiaki jak ty i ja

    b.