  • 11. Data: 2017-12-03 21:52:12
    Temat: Re: Zimą się nie buduje więc pytanie komputerowe
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-02 o 21:59, Kris pisze:
> [...]
    że wzrosła znacząco liczba telefonów do mnie typu: "coś popsułam, nie działa"
    wpisaniu mamy ip, czy czego tam identyfikującego mamy komputer przejąć zdalnie jej
    pulpit i ustawić co "popsuła"

    Nie wiem Kris. Teraz pije niedzielnego.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2017-12-04 08:32:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 21:52:10 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:
> [...]
    wpisaniu mamy ip, czy czego tam identyfikującego mamy komputer przejąć zdalnie jej

    Daj znać jak skończysz
    W środę Sobie przerwę zrób chociaż bo w tym wieku wątroba mniej wydajna już jest;)

  • 13. Data: 2017-12-04 16:07:43
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-04 o 08:32, Kris pisze:
> [...]
    >
    > Daj znać jak skończysz
    > W środę Sobie przerwę zrób chociaż bo w tym wieku wątroba mniej wydajna już jest;)

    No ale co to za sztuka umrzec ze zdrowa watroba? :-)

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2017-12-05 14:11:14
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-12-02 o 21:56, Adam Sz. pisze:

    > https://showmypc.com
    >
    > Najlepsza / najprostsza opcja. Mama odpali, poda Ci przez telefon krótki
    > kilkucyfrowy kod, Ty go wklepiesz i masz pełny dostęp do jej pulpitu.
    > Niezależnie jak się łączy ona / Ty z netem (działa za NATem etc).
    > Nic prostszego nie znajdziesz :) No i jest darmowy.

    Znajdzie.
    Instaluje Teamviewer Host u mamy na laptopie, u siebie pełnego
    Teamviewera w wersji free (bo do prywatnego użytku jest free),
    konfiguruje stały zdalny dostęp na hasło i za każdym razem, jak mama
    włączy komputer, to u niego w teamviewerze będzie on na liście swoich
    komputerów "pod opieką".
    Wtedy mama tylko dzwoni, że coś jest nie tak i nic więcej podawać nie
    musi - Kris klika w komputer online mamy z listy i się łączy.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2017-12-05 14:12:37
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-12-05 o 14:11, Kżyho pisze:

> [...]
    > Wtedy mama tylko dzwoni, że coś jest nie tak i nic więcej podawać nie
    > musi - Kris klika w komputer online mamy z listy i się łączy.

    Dokładnie w ten sposób mam ogarniętą połowę komputerów z najbliższej
    rodziny. Druga połowa, ta bardziej kumata, sama włącza teamviewera na
    kompie u siebie tylko w razie potrzeby (dostęp na hasło też mam już
    zwykle skonfigurowany odgórnie).

    Pzdr=
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 16. Data: 2017-12-05 23:52:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    No to jeszcze ja coś doradzę jakby TeamViewer kiedyś może był płatny?
    http://www.uvnc.com/products/uvnc-sc.html
    Można sobie skompilować własne zdalne połączenie do siebie, na tak zwany
    "single click". Jedyny minus, to taki, że to "u siebie" musi mieć stałe
    IP lub DDNS, ale jeden taki skompilowany plik można rozsyłać do kogo się
    chce i ten ktoś zawsze połączy się ze wskazanym/wskazanymi hostami.

  • 17. Data: 2017-12-06 20:19:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 05.12.2017 o 14:11, Kżyho pisze:
> [...]
    > Wtedy mama tylko dzwoni, że coś jest nie tak i nic więcej podawać nie
    > musi - Kris klika w komputer online mamy z listy i się łączy.

    Dokładnie tak. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby TV nie dał rady się
    połączyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2017-12-07 08:12:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 02.12.2017 21:19, Kris wrote:
> [...]
    wpisaniu mamy ip, czy czego tam identyfikującego mamy komputer przejąć zdalnie jej

    Jest jeszcze to:
    http://www.ammyy.com/en/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2017-12-07 08:22:42
    Od: JKK <n...@s...pl>

    W dniu 07.12.2017 o 08:12, quent pisze:

    > Jest jeszcze to:
    > http://www.ammyy.com/en/

    Ale najpierw przeczytaj:
    http://di.com.pl/korzystales-z-ammyy-admin-narzedzia
    -zdalnego-dostepu-mozesz-miec-klopoty-53941
    JK

  • 20. Data: 2017-12-07 08:37:14
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 03.12.2017 11:04, Myjk wrote:
    > Sat, 2 Dec 2017 21:30:14 +0100, JKK

    > Odliczam czas, jak go zrobią płatnego, podobnie jak to miało miejsce w
    > przypadku logmein. :P

    Ależ on jest płatny i jest wersja za free.
    https://www.teamviewer.com/pl/pricing

    Co kto potrzebuje, za fichery trzeba płacić abo.
    --
    GreDi