  • 61. Data: 2015-03-28 13:47:03
    Temat: Re: Zmywarka i tabletki
    Od: " 666" <...@...6>

    I drewna, i teflonu, i plastików, i ...

    -----

  • 62. Data: 2015-03-28 13:53:27
    Od: " 666" <...@...6>

    Mój Siemens (wyższa półka, bardzo cichy) nie dosusza.
    Whirlpool (też wyższa półka, bardzo cichy) nie myje gorzej, a dosusza lepiej, ale dla
    odmiany ma znacznie gorzej rozplanowane kosze
    od tamtego Siemensa.
    BTW Siemens do zimnej, Whirlpool do ciepłej podłączyłem (one mają inne systemy
    osuszania skroplin).
    Katalogowo to kiedyś Candy miały najmniej decybeli.

    -----

  • 63. Data: 2015-03-28 16:37:46
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 18:36:22 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> [...]
    brud nie przywarł albo nie było bardzo tłuste), więc i pół tabletki by działało w
    znacznej części przypadków.

    > U mnie zadziałało.Ale roboty z cięciem trochę,pękają czasem
    > przypadkowo.Fakt, wystarczają,ale czy warto się pitolić??

    Wg mnie już dawno nie (kiedyś jak tabletka kosztowała kilka zł to miało jakiś wymiar
    oszczędności, teraz to koszt kilkunastu groszy), ale są tacy co dupę szkłem albo
    biletem autobusowym (zużytym) wycierają.

    --
    ZZ@private

  • 64. Data: 2015-03-29 19:04:37
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 28-03-15 o 13:53, 666 pisze:
> [...]
    > systemy osuszania skroplin).
    > Katalogowo to kiedyś Candy miały najmniej decybeli.

    BEKO (och jakże niska półka) bez półki (na sztućce),cicha , domywa
    wszystko idealnie, dosusza bez problemu.
    Wada...mały splendor (ale to już definitywnie nie mój problem).