  • 1. Data: 2018-11-08 23:08:56
    Temat: osiedla bez zwierząt
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Podobno są w Polsce nowe osiedla gdzie chcąc zamieszkać zobowiązanie
    jest, że nie będzie się miało psa. Czy jest to realne do zakazania wg
    polskiego prawa?

    Atrakcyjna sprawa. Wyobraźmy sobie osiedle bez wariatek z psami,
    spłakanych Kryś i Bożenek krótko obciętych, gadających do psa od
    przyjcia z pracy o 17oo do 23oo gdzie piesek napierdala przy
    najlżejszym szurnięciu butem na parkingu.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-11-09 14:45:38
    Temat: Re: osiedla bez zwierząt
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.11.2018 23:08, PiteR pisze:

> [...]
    > przyjcia z pracy o 17oo do 23oo gdzie piesek napierdala przy
    > najlżejszym szurnięciu butem na parkingu.

    Wyobraźmy sobie buraka - zstępnego w drugim pokoleniu Macieja ze
    wsi Mogiła, co to Nową Hutę budował a potem poszedł do bloku przy
    al. Planu 6-Letniego - wyobraźmy sobie buraka, z wyniesionym
    w genach ze wsi Mogiła stosunkiem do gadziny, której nie da się
    wydoić, albo włożyć w garnek. Wyobraźmy sobie teraz, co taki burak
    może mieć do powiedzenia na temat psa? Ano atrakcyjny Kazimierz
    będzie napierdalał, że dla psa jest miejsce tylko na gumnie przy
    budzie, na półtorametrowym łańcu.

  • 3. Data: 2018-11-09 16:29:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 14:45:41 UTC+1 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > może mieć do powiedzenia na temat psa? Ano atrakcyjny Kazimierz
    > będzie napierdalał, że dla psa jest miejsce tylko na gumnie przy

    A w czym jest lepszy pies od krowy?

  • 4. Data: 2018-11-09 16:40:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.11.2018 16:29, Bolko pisze:

    > A w czym jest lepszy pies od krowy?

    Jest gorszy. Bo nie można go wydoić.
    Dla atrakcyjnego Kazimierza jest gorszy.

  • 5. Data: 2018-11-09 19:37:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.11.2018 o 23:08, PiteR pisze:
    > Podobno są w Polsce nowe osiedla gdzie chcąc zamieszkać zobowiązanie
    > jest, że nie będzie się miało psa. Czy jest to realne do zakazania wg
    > polskiego prawa?

    myślę ze może to być duże uproszczenie pewnego problemu. JA to widzę
    tak: Obecne psy to jakieś karykatury, popierdółki zwierząt. Nic nie
    słuchają, nic nie kumają. Właściciel otwiera drzwi do mieszkania, pies
    leci na pod drzwi wyjściowe z klatki schodowej i sika, albo wewnątrz
    albo na zewnątrz. na ścianę budynku. po wyjściu na podwórko sra i sika
    gdzie popadnie. co lepszy właściciel kupska pozbiera, ale te stałe.
    sraki i rzygów juz nie. za moich czasów można było się na trawie z
    kocem wyłożyć, a teraz z pnia drzewa podaje jak z za budki z piwem gdzie
    żule oddają mocz.
    Więc jeśli ktoś prawnie wywalczyłby "zezwolenie", brak zakazu
    posiadania psa, to już zezwolenie na sikanie (przez psa) na ściany,
    drzewa, trawę - na 100% nie. Więc wspomniany zakaz - to skrót myślowy.
    rybki na 100% można mieć.

    ToMasz

  • 6. Data: 2018-11-09 20:47:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.11.2018 19:37, ToMasz pisze:

    > Więc wspomniany zakaz - to skrót myślowy. rybki na 100% można mieć.

    Rybki dla januszy w sam raz, bo przy rybkach nie trzeba myśleć i nie
    trzeba być mądrzejszym od rybek. A z psem już tak się nie da, gdyż
    nie ma głupich psów, są tylko głupi ich właściciele.

  • 7. Data: 2018-11-09 20:51:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 20:47:18 UTC+1 użytkownik collie napisał:

    > Rybki dla januszy w sam raz, bo przy rybkach nie trzeba myśleć i nie
    > trzeba być mądrzejszym od rybek. A z psem już tak się nie da, gdyż
    > nie ma głupich psów, są tylko głupi ich właściciele.

    Głupie psy też są.
    Collie np.

  • 8. Data: 2018-11-09 21:06:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.11.2018 20:51, Kris pisze:

    > Głupie psy też są.
    > Collie np.

    Musiałyby się nazywać kris, a nie collie.
    Przy okazji polecam książkę Stanleya Corena
    'Inteligencja psów'. Warto czytać.

  • 9. Data: 2018-11-09 21:44:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2018 21:06:25 UTC+1 użytkownik collie napisał:

    > Musiałyby się nazywać kris, a nie collie.
    > Przy okazji polecam książkę Stanleya Corena
    > 'Inteligencja psów'. Warto czytać.

    To przeczytaj.
    Ze zrozumieniem.
    Trudno będzie.
    Ale warto.

  • 10. Data: 2018-11-09 21:50:00
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2018-11-08 o 23:08, PiteR pisze:
    > Wyobraźmy sobie osiedle bez wariatek z psami,
    > spłakanych Kryś i Bożenek krótko obciętych,
    Chyba wolałbym te wariatki oglądać niż takich z Twoimi poglądami.