  • 21. Data: 2009-10-23 13:35:07
    Temat: Re: otwierania elektrozamka brelokiem
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:hbsb4g$sfl$1@news.wp.pl...
    > Bo to ani tanie ani bezpieczne.
    > Jak ktoś pisał zamek szyfrowy byłby niezłym wyborem - niewrazliwym na
    > zgubienie breloka/pilota, no i przez telefon mozesz komus
    > (rodzina, znajomi) podać kod jakby co.
    > JaC

    Można też otwierać telefonem komórkowym np. poprzez wybranie numeru telefonu
    bez nawiązania rozmowy. Są do tego specjalne moduły GSM współpracujące z
    telegonami GSM.

  • 22. Data: 2009-10-23 14:25:17
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Najprościej pilotem radiowym. Odbiornik przy centralce domofonu zwiera to co
    przycisk w słuchawce na cas powiedzmy 5s. Koszt ~50zł.

    PC

  • 23. Data: 2009-10-23 14:26:59
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Nie ma obawy, o ile ktoś nie użyje jakiegoś supermocnego magnesu np.
    neodymowego i nie będzie nosił kart w kieszeni luzem.
    Ja z powodzenim stosuję magnesiki ferrytowe.
    Jacek

  • 24. Data: 2009-10-23 14:46:24
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    też takie coś chciałem aż pewnego dnia wyłączyli u mnie prąd na 2 dni ;)

  • 25. Data: 2009-10-24 21:32:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > też takie coś chciałem aż pewnego dnia wyłączyli u mnie prąd na 2 dni ;)

    To wtedy furtke otworzę tradycyjnie kluczem.

    Kris

  • 26. Data: 2009-10-27 10:42:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Najprościej pilotem radiowym. Odbiornik przy centralce domofonu zwiera to
    > co przycisk w słuchawce na cas powiedzmy 5s. Koszt ~50zł.

    Gdzie kupić taki odbiornik+ pilot?

    Krzysiek

  • 27. Data: 2009-10-28 09:26:18
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&order=
    d&string=RADIOLINIA

    Dowolny odbiornik z pilotem.

    PC

  • 28. Data: 2009-10-28 09:45:22
    Od: Nur <b...@i...pl>

    To może "pastylka dotykowa"

    na przykład takie rozwiązanie:
    http://www.meraprojekt.com.pl/mp01701.html

  • 29. Data: 2009-10-28 10:06:05
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    kris pisze:
> [...]
    > A czy istnieja jakieś proste układy zbliżeniowe do wyzwalania elektrozamka.
    > W pracy mam taki breloczek który przytkniety do czytnika wyzwala
    > elektrozamek. Działa to jednak z centralą Satela. A nie chce w domu
    > elektrozamka podłączac do centrali.
    > Czy są takie czytniki działajace bez centrali?Czyli przykładam breloczek
    > do czytnika na furtce i uruchamia się elektrozamek.
    > Ma to byc proste i tanie i latwe w uzytkowaniu. Jakieś specjalne
    > zabezpieczenia mnie nie interesuja bo i tak latwiej przejśc przez płot
    > jak bawioć się w "łamanie" zabezpieczeń czytnika

    szyfrator

  • 30. Data: 2009-10-28 10:17:35
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Dziękuje wszystkim za pomoc