  • Data: 2015-11-29 20:26:55
    Temat: A ja jestem za unijnym zakazem sprzedaży zwykłych świec i zastąpieniem ich świecami LED
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Razem z Adamem zrobcie projekt ustawy likwidującej ustawę karno skarbowa. Po co
    taka restrykcyjna ustawa jak wszyscy są madrzy i uczciwi. Kodeks karny tez można
    anulować. Przecież nikt nie przyjdzie was okraść jeśli ludzie są dobrzy z natury.
    Ktoś uzna ze wyruchanie zony Adama będzie dla niego dobre. To dlaczego mu to
    uniemożliwiać? Ciekawe co by było jak Twoja zona odeszła by z ruchaczem zabierając
    polowe majątku. Pewno byś się ucieszył bo to przeciez dla niej dobre by było.

    A ja jestem za unijnym zakazem sprzedaży zwykłych świec i zastąpieniem
    ich świecami LED-owymi.
    Dzięki temu będzie bezpieczniej i ekologiczniej, bo czyściej będzie
    spalić parafinę w elektrowni :)