  • Data: 2019-06-22 08:14:59
    Temat: A może by tak samodzielnie zbudować domek narzędziowy
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciągle nie wiem: kupić gotowy (stalowy szkielet i blacha), czy zrobić
    samodzielnie.

    Chodzi o domek 260 x 360 cm z dwuspadowym dachem.
    Poradźcie: jakie przekroje szkieletu drewnianego (strzelam, że dla ścian
    wystarczy 45 x 95 mm, a dla dachu - nie mam pojęcia.
    Czy da się kupić poszycie z blachy falistej na wymiar? Sam nie dotnę -
    nie mam do tego narzędzi.
    Jaka konstrukcja dachu? Ściany w odległości około 350 cm.

    Zabierać się w ogóle za to, czy za około 4500 zł kupić gotowiec, np. tu:
    http://www.nowoczesne-garaze.pl/galeria-garaze-nowoc
    zesne

    --
    MN