  • Data: 2020-01-03 14:25:37
    Temat: Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    SpiskowyMocny o śmieciach nie napiszesz o co chodzi z tą segregacją?
    Na prawdę w 21 wieku nie można zrobić tego na poziomie sortowni skoro
    płaci się za oddanie śmieci (zamiast dostawać kasę za oddanie
    surowców)?

    Chcę w gminie załatwić wywózkę śmieci ale gmina wymaga tego
    idiotycznego sortowania oraz odbierania tylko 2x w miesiącu. Okazuje
    się że wcale nie muszę podpisywać umowy z gminą, wystarczy, że
    podpisze z dowolną firmą wywodząca śmieci. Dzwonie do pierwszej z
    brzegu i okazuje się że nie muszę nic sortować, wszystko może iść
    jebud do jednego pojemnika byle tylko na czas pojemnik wystawić a
    zbierają 3x w tygodniu. Można? Można.
    Skąd zatem ten mit powtarzany wszędzie o konieczności sortowania jak
    faktycznie czegoś takiego nie ma?
    Inny przykład. Blokowisko, w śmietnikach nowe miniaturowe pojemniki
    z podziałem na role i jeden taki duży opisany "niesortowane". I
    wszyscy walą i tak do tego niesortowanego....
    Więc po co te wyglupy z sortowaniem?

    --
    Marek