  • Data: 2017-12-14 21:05:54
    Temat: Anhydryt
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    dziś był u mnie majster, który będzie montował mi PC.
    Jak, że obecnie kładę styropian na podłogi zapytał jakie wylewki. Powiedziałem że
    tradycyjne a on na to, że lepiej mam sobie zrobić wylewki z anhydrytu...
    Mówił, że ma domy gdzie jest anhydryt i z zwykłe. I w tych gdzie jest anhydryt
    grzejąc w 2 taryfie podczas dziennego okienka szybko się podłoga nagrzewa w tych
    tradycyjnych już potrzeba wiecej czasu. Rysował jak wylewka anhydrytowa rurke otula a
    jak to robi tradycyjna wylewka cementowa...

    I trochę namieszał mi w głowie.

    Ma kto w tej kwestii jakieś doświadczenie?

    Mam jeszcze otwartą furtke wiec może warto?

    Obecnie mam położone 10cm styro i mam 8cm na wylewkę + płytki/panele
    Przy tak grubej wylewce z anhydrytu poszedłbym z torbami a wiec musiałbym pewnie
    dołożyć jeszcze ze 2cm styro (czyli anhydrytu byłoby około 4,5-5cm),

    Z drugiej strony grubsza warstwa betonu dłużej ciepło zakumuluje... i chyba będzie
    mocniejsza...bo jakoś nie widze tego bym na 4cm wylewki postawił akwarium o wadze
    1tony...(pod akwa idzie XPS zamiast EPSa)

    pozdrawiam
    uciu