  • Data: 2018-02-17 08:22:49
    Temat: Buda dla psa - sklejka czy płyta MFP?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę o zrobieniu całorocznej (zabawnie brzmi) budy dla psa.

    Mam już wstępny projekt, ale zastanawiam się, czy lepiej użyć sklejki
    czy płyty MFP. Chodzi o elementy narażone na bezpośrednie warunki
    atmosferyczne (podłoga przedsionka).

    Krawędzie MFP bym jakoś osłonił kątownikiem, żeby woda nie zniszczyła
    płyty, ale nie wiem, czy to wystarczy.

    Czy sklejka jest lepszym pomysłem?

    --
    MN