  • 1. Data: 2022-06-03 23:21:53
    Temat: Chcesz palić chrustem z lasu? Musisz zapłacić
    Od: a a <m...@g...com>

    Zgrzyt dyplomatyczny. Żądania Rosji wobec Chin
    NA ŻYWO Szczegóły tajnych negocjacji z Rosją
    Kaczyński odpali bombę? W PiS zaskoczenie
    Alicja wsiadła do samochodu mordercy
    Putin niebawem umrze? "Koniec jest bliski"
    Zrabowali cenne rzeczy. Policja apeluje
    Załamani Rosjanie chcą pracować dla Ukraińców
    Łukaszenko oferuje pomoc Ukrainie. Ma warunek
    Nowe przepisy dot. pogrzebów. Jest data
    Putin stracił cierpliwość. Nowy dowódca
    Chory na białaczkę potrzebuję rzadkiej krwi
    Chcesz palić chrustem z lasu? Musisz zapłacić

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/jak-po
    zyskac-chrust-z-lasu-oto-przykladowe-ceny/00tqjrn,79
    cfc278

  • 2. Data: 2022-06-03 23:52:59
    Temat: Re: Chcesz palić chrustem z lasu? Musisz zapłacić
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 3 June 2022 at 23:21:54 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    >

    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/jak-po
    zyskac-chrust-z-lasu-oto-przykladowe-ceny/00tqjrn,79
    Przez wojnę w Ukrainie ceny energii ciągle rosną. Wiceminister klimatu i środowiska,
    Edward Siarka, zaproponował, by Polacy ogrzewali swoje domy gałęziami z lasu.
    "Tak, w lesie można zbierać chrust, a nawet konary i pnie" -- przypominają Lasy
    Państwowe, dodając, że drewna z lasu nie można jednak wziąć za darmo.
    Metr sześcienny drzewa iglastego kosztuje około 30 zł, a metr sześcienny drzewa
    iglastego to koszt około 35 zł.

    Ile kosztuje "gałęziówka" z lasu? Oto ceny

    Ceny drobnych gałęzi są rzeczywiście atrakcyjne. Dużo bardziej niż gaz, czy węgiel,
    którymi zazwyczaj ogrzewamy swoje domy. I tak przykładowo w Nadleśnictwie Daleszyce
    za metr sześcienny drewna iglastego trzeba zapłacić 30 zł, a za drewno liściaste 35
    zł.

    Podobnie kształtują się ceny w Nadleśnictwie Brodnica. Jak informuje rzecznik
    nadleśnictwa, Paweł Prucnal, w rozmowie z Gazeta.pl, ceny to 30,7 zł za drewno
    iglaste i 36 zł za drewno liściaste.

    Dla porównania, cena pociętego pełnowartościowego drewna do opału to ok. 200 zł za
    metr sześcienny.
    HtmlCode

    Źródło: gazeta.pl

    Dziękujemy, że jesteś z nami. Zapisz się na newsletter Onetu, aby otrzymywać od nas
    najbardziej wartościowe treści.
    HtmlCode
    Źródło:
    Media
    Data utworzenia: Dzisiaj, 21:44
    LasLasy Państwowe
    reklama
    reklama
    Zobacz również
    Elżbieta II pokazała się poddanym. Oto kto jej towarzyszył
    Swietłana wolała wrócić do Ukrainy. "W Niemczech mogłam być tylko sprzątaczką lub
    pielęgniarką"
    Elvis traktował żonę jak żywą lalkę. Poznali się, gdy miała 14 lat
    reklama
    Masz ciekawy temat? Napisz do nas list!
    Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem? Masz ciekawy
    temat? Napisz do nas! Listy od czytelników już wielokrotnie nas zainspirowały, a na
    ich podstawie powstały liczne teksty. Wiele listów publikujemy w całości. Wszystkie
    znajdziecie tutaj.
    Napisz list:
    List do redakcji