  • 11. Data: 2011-08-24 11:55:59
    Temat: Re: Co zamist kostki brukowej ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jak nie boisz sie wyzwań połóż sam - nic trudnego :)

    Wyzwań się nie boję ale brak mi już sił :(
    przez ostatnie 2 miesiace sam wraz z teściem i jeszcze czasami z kilkoma
    innymi osobami robiliśmy całą wykończeniówkę i lekko brak mi już sił :(

    Tyle że "położenie" to najmniej trudna rzecz z tego co widziałem ...
    Gorzej jest przygotować odpowiednie podłoże , odpowiednie spady i itd ...
    Trzeba przewalić tony żwiru i itd ...

    Na przeciw mnie kłada kostkę i widzę że kilka osób od samego rana do wieczora
    już trzeci dzień zasuwa ...

    > jak nie boisz sie wyzwań i masz czas to kup bezpośrednio (z kamieniołomu)
    > kostke granitową - wbrew pozorom jest tańsza od kostki betonowej ;) ale
    > ułożenie bardziej pracochłonne..

    Chyba skończy się jednak na kostce betonowej brukowej:(

  • 12. Data: 2011-08-24 12:06:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "/// Kaszpir ///" napisał w wiadomości grup

    Rozejrzyj sie w okolicy czy gdzies w mieście nowych chodników nie robią. Jak
    robią to podejdź do ludków zagadaj i może uda się tobie "odkupić" stare
    płyty chodnikowe takie 50*50cm. U nas sprzedają po 1-2zł sztuka a nawet
    czasami tanie (sąsiadowi w zeszłym roku za dwie flaszki 100 szt załatwiłem)
    Ułożysz z nich tymczasowy podjazd a jak się za 2-3 latka odkujesz to je
    sprzedaż a położysz kostkę

  • 13. Data: 2011-08-24 12:26:27
    Od: "/// Kaszpir ///" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > czasami tanie (sąsiadowi w zeszłym roku za dwie flaszki 100 szt załatwiłem)
    > Ułożysz z nich tymczasowy podjazd a jak się za 2-3 latka odkujesz to je
    > sprzedaż a położysz kostkę

    Pieniądze na ten cel mam , ale wiesz w przypadku nowego domu te pieniądze
    można by przeznaczyć na dużo innych rzeczy ...
    Więc człowiek szuka czy da się coś zrobić taniej ...

    Myślałem o alternatywach ale ciężko coś znaleźć aby było ładnie i nie drogo :(

  • 14. Data: 2011-08-24 13:39:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sie, 13:55, "/// Kaszpir ///" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Tyle e "po o enie" to najmniej trudna rzecz z tego co widzia em ...
    > Gorzej jest przygotowa odpowiednie pod o e , odpowiednie spady i itd ...
    > Trzeba przewali tony wiru i itd ...

    Wiesz co - w 6h przygotowalem z jednym gosciem ok 100m2 podjazd z:

    3 x wanny czerwonej bergi
    1 x wanna zoltego klinca

    Do dyspozycji mielismy minikoparke (60 pln /h) i duza zageszczarke
    (20-30 pln / h).

    Masz racje - trzebabylo przewalic te ponad 70 ton materialu ale chyba
    nie myslisz ze to sie robi lopata ? ;-) Wez sensownego minikoparkowego
    i zrobicie tak samo. Fajnie jeszcze miec niwelator optyczny (600 pln)
    ale bez niego tez sobie poradzisz. Robisz z igly widly :-)

    Ja mam 400m2 do utwardzenia przed domem i sam bede kladl kostke
    granitowa. 100m2? Phi, z tesciem w tydzien polozycie :)
    pozdr.

    --
    Adam