    From: tataglia <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czy już grzejecie ?
    Date: Thu, 02 Oct 2014 17:39:09 +0200

    Od wakacji zacząłem mieszkać w nowym domu z poddaszem użytkowym o
    powierzchni około 175m2 licząc po powierzchni podłogi. Do dnia
    dzisiejszego nie włączałem ogrzewania, bo zaplanowałem, że powyżej 20st
    nie będę włączał. Jest obecnie około 20,5st. Co prawda, szczególnie
    rano, jest dość rześko a przynajmniej tak to jest odczuwane (byłem
    przyzwyczajony do co najmniej 24st w bloku mimo że nigdy nie włączałem
    ogrzewania) ale na razie chyba nie będę włączał podłogówki bo może to
    kwestia przyzwyczajenia.
    Czy na podstawie powyższych temperatur i panujących aktualnie i ostatnio
    warunków atmosferycznych można pokusić się o ocenę jakości wykonania
    ocieplenia budynku ? (15cm styro na ścianach i 25cm wełny na skosach
    poddasza).

    Pozdrawiam
    M.