    From: lolka <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
    Date: Fri, 20 Nov 2009 02:39:59 -0800 (PST)

    Pytanie - prosba: w sypialni mam zamontowane szafy ikeowskie -
    wyglada
    to tak, jak na ponizszym zdjeciu:

    http://img687.imageshack.us/img687/5982/121528912153
    935.jpg

    Po bokach 2 szafy stojace, na srodku 2 wiszace, o glebokosci 60 cm i
    szerokosci 100 cm kazda. Szafy przez Ikee wymyslone wlasnie do
    wieszania, zamontowane przez montazystow ze sklepu. na pewno sa
    skrecone do siebie bokami, z tego co pamietam, rowniez do sciany.
    Wisza juz dlugo, chyba od roku. Nie sa przeladowane, lekka puchowa
    posciel, troche ciuchow, jakies klamoty. Kilka miesiecy temu
    zaobserwowalam jednak, ze spod wiszacych szaf nie trzyma "poziomu",
    ale lekko leci w dol ku srodkowi. Nie wiem czy tak bylo od poczatku,
    czy wygial sie z czasem, ale ze dwa razy w nocy uslyszalam tez dziwne
    trzaski... I zaczynam miec schize, ze w nocy wszystko to zwali sie na
    glowe mnie, a nie daj boze corce :(
    Montazysci zapewniali, ze to niemozliwe, ale...
    Jak sprawdzic czy wszystko jest w porzadku? Da sie? Nie ma dostepu na
    zaden widok mocowan, a jesliby jakies nie wytrzymaly, to nawet nie
    wiem co sie w efekcie wydarzy.
    Co o tym myslicie, mozecie mi cos poradzic?