  • Data: 2009-11-23 08:56:39
    Temat: Re: Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mowisz? ;)

    > Dzieki. To wydaje mi sie wykonalne, kupie to co napisales.

    na zdjeciu, które opublikowalas widze juz taka srube
    wiec to chyba nie pomoze...
    oczywiscie dodac takich srub mozna wiecej - nie zaszkodzi
    ale problemu nie rozwiaze

    zaniepokoilo mnie to, co napisalas o tych podkladkach dystansowych pomiedzy
    sciana a szakami,
    jestem prawie pewien, ze ten uklad nie trzyma jak nalezy
    tam jest nieciekawa dzwignia i wkrety cie zginaja i wychodza z kolków...
    partanina monterów - odwieczny problem
    mogli zrobic wciecia na dole w szafie na listwy przypodlogowe ale je
    zdemontowac na potrzebnym fragmencie

    masz 2 mozliwosci
    albo wszystko zdjac i zamocowac poprawnie -mozna np. dac szyne do szafek
    wiszacych (kuchnia)
    albo usztywnic i zwiazac calosc - pisalem juz o podwieszeniu i stezeniu
    calosci

    szafki masz skrecone na konfirmatach (scianki z "podloga" i "sufitem")
    a one zle znosza takie obciazenia podluzne, a takie im zepewnisz
    tylko skrecajac mocniej szafki ze soba
    imho to droga do problemów i niepotrzbny effort...