    From: RS <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Depron do ocieplenia podlogi
    Date: Sat, 28 Feb 2009 10:54:53 -0800 (PST)

    Witam

    Mam mieszkanie na parterze, malo tego, zaraz pod mieszkaniem znajduje
    sie wjazd do garazu no i sam garaz - to wszystko sprawia ze w
    mieszkaniu podloga jest zimna ... no i tez chlodno w mieszkaniu. Co tu
    zrobic? Na suficie w garazu jest juz styropian, grubosci podlogi juz
    nie zmienie :), niestety ogrzewana podlogowego tez raczej nie zrobie,
    zostaje chyba tylko opcja z zastosowaniem odpowiedniej izolacji w
    mieszkaniu pod panelami? Aktualnie mam panele a pod nimi jest
    umieszczona gabka (3mm) u chyba sluzy raczej do izolacji akustycznej
    (dla paneli).
    Poszukujac odpowiedzi na moje pytanie natrafilem na na cos takiego jak
    depron, ktory to podobno super nadaje sie do izlolacji cieplnej. Czy
    to prawda? I czy moge go dac bezposrednio pod panele? A moze jest cos
    innego, cos co bedzie jeszcze lepszym izolatorem? Ktos z Panstwa
    stosowal moze Depron - jakies doswiadczenia? Ciekaw jestem czy warto
    teraz zrywac podloge i na nowo ukladac z Depronem?

    Prosilbym o jakies rady
    pozdrawiam
    RS