  • 1. Data: 2009-02-28 18:54:53
    Temat: Depron do ocieplenia podlogi
    Od: RS <r...@g...com>

    Witam

    Mam mieszkanie na parterze, malo tego, zaraz pod mieszkaniem znajduje
    sie wjazd do garazu no i sam garaz - to wszystko sprawia ze w
    mieszkaniu podloga jest zimna ... no i tez chlodno w mieszkaniu. Co tu
    zrobic? Na suficie w garazu jest juz styropian, grubosci podlogi juz
    nie zmienie :), niestety ogrzewana podlogowego tez raczej nie zrobie,
    zostaje chyba tylko opcja z zastosowaniem odpowiedniej izolacji w
    mieszkaniu pod panelami? Aktualnie mam panele a pod nimi jest
    umieszczona gabka (3mm) u chyba sluzy raczej do izolacji akustycznej
    (dla paneli).
    Poszukujac odpowiedzi na moje pytanie natrafilem na na cos takiego jak
    depron, ktory to podobno super nadaje sie do izlolacji cieplnej. Czy
    to prawda? I czy moge go dac bezposrednio pod panele? A moze jest cos
    innego, cos co bedzie jeszcze lepszym izolatorem? Ktos z Panstwa
    stosowal moze Depron - jakies doswiadczenia? Ciekaw jestem czy warto
    teraz zrywac podloge i na nowo ukladac z Depronem?

    Prosilbym o jakies rady
    pozdrawiam
    RS

  • 2. Data: 2009-03-01 06:09:57
    Temat: Re: Depron do ocieplenia podlogi
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 28 Lut, 19:54, RS <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > stosowal moze Depron - jakies doswiadczenia? Ciekaw jestem czy warto
    > teraz zrywac podloge i na nowo ukladac z Depronem?

    Nie mam doświadczenia z "depronem" w szczególności, ale ten Depron to
    przecież tylko styropian. Jaj szukasz czegoś lepszego (izolacyjność)
    to lepiej dać jakiś wyrób z pianki poliuretanowej obklejonej folią
    aluminiową.

    Twój problem wynika prawdopodobnie ze zbyt małej grubości styropianu
    na suficie garażu. Domagaj się więc poprawy tego w pierwszej
    kolejności.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-03-01 10:15:03
    Od: RS <r...@g...com>

    On 1 Mar, 07:09, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > Jaj szukasz czegoś lepszego (izolacyjność)
    > to lepiej dać jakiś wyrób z pianki poliuretanowej obklejonej folią
    > aluminiową.
    tez o czyms takim myslalem, ale nie wiem ktora opcja jest lepsza ...

    > Twój problem wynika prawdopodobnie ze zbyt małej grubości styropianu
    > na suficie garażu. Domagaj się więc poprawy tego w pierwszej
    > kolejności.
    Zgadzam sie co do grubosci styropianu. Niestety nie bedzie latwo z
    wymiana styropianu na grubszy, wspolnota mieszkaniowa jest slabiutka
    pod wzgledem finansowym :( Zatem jedyne co moge to ocieplic u siebie w
    mieszkaniu.

    pozdrawiam
    RS

  • 4. Data: 2009-03-01 11:23:43
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 1 Mar, 11:15, RS <r...@g...com> wrote:

    > tez o czyms takim myslalem, ale nie wiem ktora opcja jest lepsza ...

    Jeżeli zależy Ci na "oszczędności w grubości" to nie ma się nad czym
    zastanawiać. Poliuretan lambda 0.023 a depron 0.030. Poliuretan
    lepszy ...
    ;-)

  • 5. Data: 2009-03-01 17:47:06
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Uzytkownik "RS" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > mieszkaniu pod panelami? Aktualnie mam panele a pod nimi jest
    > umieszczona gabka (3mm) u chyba sluzy raczej do izolacji akustycznej
    Zamien panele na deski /parkiet/. Panele sa zimne. Ja mam podobne
    mieszkanie, ale na podlodze parkiet i w mieszkaniu jest cieplo. Pozdrawiam.