  • 1. Data: 2009-02-28 19:15:39
    Temat: brama wjazdowa
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Przymierzam sie do wykonania ogrodzenia i bramy wjazdowej.
    Mam w związku z tym pytania
    1. Czy brama przesuwna szerokości 3metry wystarczy do swobodnego wjazdu
    autem z ulicy na podjazd do garażu(zjazd z ulicy pod kątem 90stopni)?
    2. Czy brama szerokosci 3,5 metra pozwoli na swobodny wjazd na teren posesji
    samochodem ciężarowym?

    Kris

  • 2. Data: 2009-02-28 20:00:21
    Temat: Re: brama wjazdowa
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    A czy są może dostępne jakies programy do projektowania ogrodzeń?

    Kris

  • 3. Data: 2009-02-28 20:07:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >A czy są może dostępne jakies programy do projektowania ogrodzeń?

    No jasne BramCad 3D
    www.bramyniebios.pl :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-02-28 20:48:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:goc4o7$n91> www.bramyniebios.pl :-)

    Chodźcie, chodźcie mi Was tutaj potrzeba...

    Kris

  • 5. Data: 2009-02-28 22:43:43
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Mało danych. Jaka jest odległość brama-ulica, jak aszeroka jest ta ulica i
    jakie to ma być auto?
    Ja mam bramę 3,60 m a odległość od płaszczyzny bramy do jezdni to 0,90 m.
    Ulica jest wąska więc nie ma możliwości aby skręcac z lewego pasa. Wjechać
    się da bez problemu ale na początku nie było to takie oczywiste. Dodatkowo w
    zimie dochodzą atrakcje związane z kupami śniegu. Długie auta w rodzaju
    mercedesa wjeżdżają na dwa razy. W moim przypadku, gdyby brama miała 3 metry
    to by sie dało wjechać na jeden raz jakimś krótkim autem albo tyłem;-)
    Najlepiej weź kredę i sznurek i porysuj na parkingu, jak auto skręca i
    przenieś to na plan i już będziesz wiedział.
    Jacek

  • 6. Data: 2009-03-01 08:57:59
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > autem z ulicy na podjazd do garażu(zjazd z ulicy pod kątem 90stopni)?
    > 2. Czy brama szerokosci 3,5 metra pozwoli na swobodny wjazd na teren

    To zlaezy od doległości brama - skrajnia jedni. Na przykład ja mam w domu
    babci bramę 2,5m ale 3m od skraju jezdni a płot "ze skosem" i wjechała nawet
    25t "wanna". Wujek ma 4m bramę równo ze skrajem 3m drogi i nawet osobówką
    trzeba wjeżdżać "na trzy".

  • 7. Data: 2009-03-01 09:48:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > babci bramę 2,5m ale 3m od skraju jezdni a płot "ze skosem" i wjechała
    > nawet 25t "wanna". Wujek ma 4m bramę równo ze skrajem 3m drogi i nawet

    Brama będzie od skraju drogi ok 1metra. Droga ma 5metrów jest to moja
    prywatna droga więc prawie nikt więcej tam nie jeżdzi i mogę sobie wjeżdzać
    z lewego pasa. Zaraz idę na zewnatrz wbijam paliki symulujące bramę, odpalam
    auto i robię testy. Więc szerokość bramy przesuwnej sobie przetestuję( a
    pasowało by mi najlepiej 3metry). Gorzej z drugą bramą z wjazdem na
    podwórko. Używana będzie pewnie kilka razy do roku ale będzie i powinny mieć
    możiwość wjazdu sam. ciężarowe. Tam idealnie by było aby wystarczyło
    3,5metra- ciężarówki jeszcze sie nie dorobiłem to trudno przetestować. Brama
    równiez 90cm od skraju drogi, droga ok 5metrów szerokości.

    Kris

  • 8. Data: 2009-03-01 10:01:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > jeszcze sie nie dorobiłem to trudno przetestować. Brama równiez 90cm
    > od skraju drogi, droga ok 5metrów szerokości.

    to tam zrób zwykła bramę otwieraną

  • 9. Data: 2009-03-01 10:05:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > to
    tam zrób zwykła bramę otwieraną
    Taka tam właśnie będzie(przesuwna wychodzi dużo drożej) tylko czy 3,5 metra
    wystarczy na wjazd sam. cięzarowego

    Kris

  • 10. Data: 2009-03-01 15:52:03
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Właśnie byłem zmierzyć, jak to wygląda u mnie. Szerokość drogi mam 3,40, a
    odległość skraj asfaltu-brama 0,90. Brama szeroka na 3,60. Trochę wjazd
    psują dość masywne murowane słupki, ktróe wystają przed bramę po 20 cm.
    Wjeżdża się tak sobie - na jeden raz ale gdy przy krawężnikach jest dużo
    śniegu to czasem trzeba na dwa razy. Auta raczej krótkie: Fiaty stilo,
    doblo, cc, Skoda octavia.
    Jak dotąd przez 14 lat tylko jeden błotnik obtarty (w nocy, bo ciemno było
    ;-)
    Jacek