  • 1. Data: 2009-02-28 16:17:48
    Temat: Program do rozplanowania plytek.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Polecicie jakiś przyjemny programik do rozplanowania położenia płytek glazury na
    ścianach?
    JaC

  • 2. Data: 2009-02-28 16:40:22
    Temat: Re: Program do rozplanowania plytek.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 17:17:48 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Polecicie jakiś przyjemny programik do rozplanowania położenia płytek glazury na
    ścianach?

    CadDecor ma taka opcje.
    A jesli nie ten, to dowolny cad i troche siedzenia :)

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-28 17:00:09
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > CadDecor ma taka opcje.
    > A jesli nie ten, to dowolny cad i troche siedzenia :)

    He he równie dobrze mozna poradzic: 3D Studio tez ma i Cinema 4D też ma ;-P

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-02-28 17:29:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 18:00:09 +0100, Mariusz napisał(a):

    > He he równie dobrze mozna poradzic: 3D Studio tez ma i Cinema 4D też ma ;-P

    Owszem, ale w cadzie latwiej to zrobic niz w cinemie :) A potem mozna plik
    wgrac do cinemy i zrobic ladna wizualke :)

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-02-28 18:07:13
    Od: j...@p...fm

    On 28 Lut, 17:17, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Polecicie jakiś przyjemny programik do rozplanowania położenia płytek glazury na
    ścianach?
    > JaC

    PRO100 (www.ecru.pl)
    [pozdr]

  • 6. Data: 2009-02-28 18:08:06
    Od: Piotr Sitarski <s...@t...net.pl>

    On 28 Lut, 17:17, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Polecicie jakiś przyjemny programik do rozplanowania położenia płytek glazury na
    ścianach?
    > JaC

    Na stronie www.irisceramica.com był kiedyś (nie wiem, czy jest nadal)
    bardzo dobry program bezpłatny. Można było za jego pomocą układać
    płytki kompletnie bez żadnego wzoru - a coś takiego było mi akurat
    potrzebne.
    Piotr

  • 7. Data: 2009-02-28 20:50:16
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Owszem, ale w cadzie latwiej to zrobic niz w cinemie :) A potem mozna plik
    > wgrac do cinemy i zrobic ladna wizualke :)

    Heh, w sumie tak ;-P

    --
    Mariusz