  • 1. Data: 2009-02-28 18:34:44
    Temat: Kominki - szukam pomyslow
    Od: "Boniew" <G...@w...pl>

    Stawiam w domu kominek.
    Czy znacie jakies ciekawe publikacje albo strony www gdzie mozna na
    zdjeciach zobaczyc jakies fajne pomysly na kominki w domu?
    Bede wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-03-01 09:54:28
    Temat: Re: Kominki - szukam pomyslow
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    to dość specyficzna działka projektowania, zdaj się na
    profesjonalistów...... niech zrobią projekt do Twojego konkretnie
    wnętrza......

    zdjęcia pokazowe są robione dość specyficznie, przekładanie ich na konkretne
    warunki może się wiązać z koniecznością dużych zmian......

    --

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-03-01 14:19:25
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Boniew pisze:
    > Stawiam w domu kominek.
    > Czy znacie jakies ciekawe publikacje albo strony www gdzie mozna na
    > zdjeciach zobaczyc jakies fajne pomysly na kominki w domu?
    > Bede wdzieczny za pomoc.

    Zależy co się komu podoba. Mnie zachwycają kominki produkcji
    http://kominki.net/obudowy_kominkow.html

    Gdybym nie był ograniczony kasa to bym u nich zamówił.
    Będę budował sam inspirując się ich produktami.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-03-01 16:14:53
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Stawiam w domu kominek.
    > Czy znacie jakies ciekawe publikacje albo strony www gdzie mozna na
    > zdjeciach zobaczyc jakies fajne pomysly na kominki w domu?
    > Bede wdzieczny za pomoc.

    Skąd jesteś ?
    Jeżeli chcesz to dysponuję namiarem na świetną ekipę zajmującą się
    budowaniem/obudowywaniem kominków z Nysy (opolskie).
    Co prawda nie są najtańsi, ale jeżeli komuś zależy na posiadaniu czegoś
    estetycznego, oryginalnego i netuzinkowego to naprawdę polecam.
    Widziałem ich prace i uważam, że są naprawdę wyjątkowe.
    Przypuszczam, że można się z nimi dogadać jeżeli chodzi o jakiś wyjazd, bo
    także jeżdżą do Niemiec i Austri.

  • 5. Data: 2009-03-02 09:11:15
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Boniew pisze:
    > Stawiam w domu kominek.
    > Czy znacie jakies ciekawe publikacje albo strony www gdzie mozna na
    > zdjeciach zobaczyc jakies fajne pomysly na kominki w domu?
    > Bede wdzieczny za pomoc.

    Ledwie posmakowałem kominka, a juz widze, ze to błąd...
    Te wiecznie brudne szyby. Te obudowy to jakas religia.
    Teraz bym pomyslal o piecyku - kozie, których pojawił się
    niesamowity wysyp. Tak postawionej, by na lato wyniesc do komórki.

    Fakt - mam kawał dzikiego placu - ogniska działają nawet w zimie.
    W ogien kominka nikt nie slepi sie tak, jak to bywa u mieszczuchów.
    Ogien mam na codzien.

    pozdro
    --
    A S