eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Dlaczego 100.000 polskich bezdomnych nie dostaje żadnej pomocy, jedzenia, spania, ubrania, łózka, mycia od 30 lat ?

  • 1. Data: 2022-03-09 22:37:24
    Temat: Dlaczego 100.000 polskich bezdomnych nie dostaje żadnej pomocy, jedzenia, spania, ubrania, łózka, mycia od 30 lat ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Dlaczego 100.000 polskich bezdomnych nie dostaje żadnej pomocy, jedzenia, spania,
    ubrania, łózka, mycia od 30 lat ?

    Jeżeli można pomagać zagranicznym uchodźcom, to dlaczego się nie pomaga 100.000
    krajanom w potrzebie ?

    Gdzie jest Polska Akcja Humanitarna, gdzie jest kościół,
    @Prezydent
    @Premier
    @Prymas

    w czym biedni Polacy są gorsi, że nie zasługują na pomoc i są dyskryminowani, a
    skończyli szkoły, znają polski język i są niepotrzebni od 30 lat ???

    ???

  • 2. Data: 2022-03-09 22:59:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:56da82cf-697c-4765-a44a-dd4aba798940n@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > w czym biedni Polacy są gorsi, że nie zasługują na pomoc i są
    > dyskryminowani, a skończyli szkoły, znają polski język i są
    > niepotrzebni od 30 lat ???

    Nie zabali o siebie. Mieli czas.
    Też byłem "bezdomny" ale kupiłem sobie dom.
    A tych ludzi wygoniła nagle wojna.

    Pod moim sklepem siedzi dziewczyna, nawet ładna. W jakiejkolwiek pracy
    dostałaby 1250 funtów. Widać tak jej pasi siedzieć na mrozie.
    Było mi jej żal do czasu jak zobaczyłem jak brutalnie pobiła
    konkurencję o miejsce do żebrania.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2022-03-09 23:28:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 March 2022 at 22:57:13 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > dostałaby 1250 funtów. Widać tak jej pasi siedzieć na mrozie.
    > Było mi jej żal do czasu jak zobaczyłem jak brutalnie pobiła

    Przestań pierdzielić
    W UK nie ma roboty,
    jest goofniana robota co nie starczy na żarcie, ani mieszkanie
    500 funciaków zaplaci licha norę, 500 funciaków żarcie
    \250 jej zostanie na balangi

    UK to bida z nędzą, ogrzewanie zdrożało 500%

  • 4. Data: 2022-03-10 07:25:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:12054504-00d9-47d4-8d3d-a54e5d6c627cn@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Przestań pierdzielić
    > W UK nie ma roboty

    chuja prawda

    > jest goofniana robota co nie starczy na żarcie, ani mieszkanie
    > 500 funciaków zaplaci licha norę,

    500 za pokój, mieszkania chodzą po 1400
    to "taniej" niż w Polsce

    > 500 funciaków żarcie

    nie pierdol że się wydaje 16 dziennie na żarcie

    > \250 jej zostanie na balangi
    >
    > UK to bida z nędzą, ogrzewanie zdrożało 500%

    mieszkasz w Angli czy ci się przyśniło?

    --
    Piter

  • 5. Data: 2022-03-10 13:25:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 10 March 2022 at 07:24:01 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > 500 za pokój, mieszkania chodzą po 1400
    > to "taniej" niż w Polsce

    > nie pierdol że się wydaje 16 dziennie na żarcie

    kupiłeś starą chałupę, czyli do remontu
    za 5 lat zacznie przeciekać dach.

    Remont kosztuje 100.000 funciaków
    \tyle nigdy nie widziałeś, ani nie zobaczysz, czyli kredyt hipoteczny, a wtedy
    chałupa własnościa komornika i banku, bo kredytu nie splacisz, bo krach gospodarczy.

    Całej chalupy nie ogrzejesz gazem, ani prądem, bo za drogo, czyli będzie grzyb.,
    pleśn i kaszel w płucach i suchoty.

    Do remontu Zenków nie znajdziesz bo powrócili na Podhale, a Hindus na dach nie
    wejdzie, bo ma lęk wysokości

    Dzisiaj Mała Brytolina to ruina gospodarcza

    Chałupy stare, do remontu, pamiętające czasy wiktorianskie, a ludziska nadal w nich
    mieszkają bo bida z nędzą

    Emigranci masowo uciekają z Irlandii, Islandii, UK, Kanady, bo bida z nędzą, a koszty
    energii wzrosly 500%
    i mieszkają w nieogrzewanych domach.

    A będzie tylko gorzej., bo lepiej to już było
    a lepiej będzie, ale za 100 lat