    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
    Date: Tue, 17 Jul 2012 10:41:11 +0200

    Witam !

    Niedługo będzie u nas poprowadzony woodociąg. Wodociąg będzie dofinansowany
    w 2/3 przez UE.
    Choć szczerze mówiąc nigdy nie interesowało mnie podłączenie do wodociągu
    (mam własną studnię i pompę) to jednak chyba sądzę że warto sie na tym
    zastanowić , tym bardziej że 2/3 dopłaca UE.

    Jednakże zastanawiam się jak wygląda dalsze u użytkowanie i koszty ...

    Mam więc pytanka.

    1. Jak podłączają tą wodę do domu. Czy jest możliwe takie podłączenie aby
    woda slużąca do podlewania trawników (pompę wraz z zbiornikiem przeponowym
    mam na zewnątrz domu nie przechodziła przez licznik wody ? Do podlewania
    trawników używałbym własnej pompy i wody ze studni.

    2. Czy są jakieś "limity" jaki ilości wody muszę zużyć ?
    3. Czy można podłączyć tak abym miał możlwość wyboru : 1. Woda z własnej
    studni lub woda z wodociagu ?
    4. Kto wykonuje podłączenie wody do domu ? Czy cena za podłączenie jest
    jakaś "ryczałtowa' czy każdy dom ma własne wyliczenia ?
    5. Czy są jakieś "wytyczne" jak to ma być podłączone i jaką drogą (wolałbym
    skopać trochę trawnika niż rozwalać kostkę)
    6. Jakie ceny są wody ? Czy są jakieś opłaty abonamentowe , przesyłowe i itd

    Jakie to są koszty ?
    Czy poza kosztami "przyłączenia" są jakieś jeszcze koszty "?
    Mi najbardziej pasowało by aby wodociąg był wodą "alternatywną" , czyli abym
    mógłbym ją włączyć i używać jej tylko kiedy chce , ale raczej wątpie aby tak
    sie dało :)