  • Data: 2019-08-21 12:38:09
    Temat: Enea chce mi zrobić dobrze?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem pisemko z Enei, gdzie bezpłatnie oferują zwiększenie mocy umownej
    przyłącza do wartości ograniczanej przez zabezpieczenie przedlicznikowe.
    Jednocześnie kolejny akapit zawiera pogróżkę, że jak mi zamontują kiedyś
    ąteligętny licznik to w razie przekroczenia poboru ponad moc umowną będą
    mnie karać. Jak prawdziwy Polak szukam od razu haczyka w przypadku takiego
    nagłego ataku dobroci dostawcy prundu. Ktoś wie może co oni kombinują? :>
    Za ilość kW na przyłączu chyba więcej się nie płaci abonamentu. Chyba że się
    płaci, muszę w taryfę zajrzeć...

    L.