    From: tomas <t...@n...nospamm.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Gładź , sufit podwieszany itp
    Date: Wed, 04 Mar 2009 12:44:10 +0100

    Witam
    Planuje maly remont w swoim pokoju a ze jestem poczatkujacy to mam pare
    pytan.Mam obecnie stara tapete i zamierzam polozyc gładz i zamontowac
    sufit podwieszany.Rozumiem ze najpierw musze zerwac tapete i stara farbe
    a pozniej zagruntowac.Pozniej polozyc gładz czy najpierw zawiesic sufit
    podwieszany?Czy sufit przed malowaniem pomalowac jakims gruntem?
    Jaka gladz polecacie?Mam tynk cementowo wapienny.Ile razy klasc gladz?
    Czy laczenia miedzy plytami gisowymi tez moge wypelnic gladzią i ile
    razy je sie wypelnia?Z góry dzieki.