eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGruntowanie styropianu przed pokryciem zaprawą cementową? › Gruntowanie styropianu przed pokryciem zaprawą cementową?
    Date: Sun, 07 Dec 2014 13:25:08 +0100
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Gruntowanie styropianu przed pokryciem zaprawą cementową?

    Mam pokryć wyrzeźbione bloki styropianu EPS 150 zaprawą cementową. Chcę
    mieć pewność, że powłoka z zaprawy cementowej nie będzie się odspajać
    jednak ze względu na skomplikowane rozrzeźbienie (w styropianie) nie
    jestem w stanie pokryć całości klejem z siatką tynkarską. Nakładać
    zaprawę bezpośrednio na styropian, czy może jest jakiś środek gruntujący
    do styropianu, który zwiększy przyczepność zaprawy?