  • 1. Data: 2014-12-07 13:25:08
    Temat: Gruntowanie styropianu przed pokryciem zaprawą cementową?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Mam pokryć wyrzeźbione bloki styropianu EPS 150 zaprawą cementową. Chcę
    mieć pewność, że powłoka z zaprawy cementowej nie będzie się odspajać
    jednak ze względu na skomplikowane rozrzeźbienie (w styropianie) nie
    jestem w stanie pokryć całości klejem z siatką tynkarską. Nakładać
    zaprawę bezpośrednio na styropian, czy może jest jakiś środek gruntujący
    do styropianu, który zwiększy przyczepność zaprawy?

  • 2. Data: 2014-12-07 22:12:50
    Od: Marek <m...@g...com>

    Am Sonntag, 7. Dezember 2014 13:25:09 UTC+1 schrieb PesTYcyD:
> [...]
    > zaprawę bezpośrednio na styropian, czy może jest jakiś środek gruntujący
    > do styropianu, który zwiększy przyczepność zaprawy?

    Zwykly grunt akrylowy.