    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak najtaniej zasłonić działkę.
    Date: Thu, 07 Jun 2012 14:25:31 +0200

    Mam jakies 150m ogrodzenia bezposrednio przy drodze. Wgląd na działkę
    jak na dłoni.

    Chciałbym sie częściowo zasłonić.

    Jakieś 100m stanowi siatka metalowa w osłonie polimerowej na słupkach
    (zakotwiczone w kawałku betonu zakopanym w ziemii). Wysokość około 1.5m.

    Jakieś 50m płotku w postaci pionowych deseczek przykreconych do stalowej
    ramy (a ramy do słupków zakotwiczonych w ziemii). Wysokośc około 1m. To
    taki "płotek do pasa".

    Chciałbym poznać opcje, jak tani się odgrodzić od wgladu na działkę z
    ulicy. Kwestia posadzenia krzaków nie wchodzi w grę, za długo rosną.

    Dlaczego tanio? Bo jedną część drogi najpewniej mi za rok-dwa rozkopią i
    nie warto inwestować w nic trwałego do czasu aż zrobią drogę.

    Co wchodzi w grę:

    a) ogrodzenie lamelowe (do kupienia segment za 35zł). Raczej ciezko coś
    dostrzec, trzeba by robić to specjalnie. Przeraża mnie delikatność,
    niewiele brakuje do grubości papieru.

    b) Jakiś rodzaj wikliny czy banbusa związanego w postac maty - ale
    sasiad ma i widzę wszystko, tylko ciemniej.

    Pewnie to nie koniec. Czy ktos ma jakiś inny pomysł?

    Znam jeszcze ogrodzenie betonowe, ale wolałbym nie stosować aż nie będę
    musiał.