eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie kamienisto-żwirowym? › Jak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie kamienisto-żwirowym?
    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak nie uszkodzić kabla elektrycznego robiąc wykop koparką w gruncie
    kamienisto-żwirowym?
    Date: Sat, 27 Mar 2010 12:16:37 +0100

    Witam,
    Zamierzam zrobić na mojej działce wykop o głębokości 3-4 metrów i średnicy 3
    metrów w miejscu gdzie przebiega (na głębokości ok. 1 m) kabel elektryczny
    (mój własny prąd: od skrzynki do domu). Podłoże jest kamienisto-żwirowe
    (kamienie mają czasami średnicę pół metra) i nie mam możliwości kopać tegto
    łopatą. Macie jakiś patent na nieuszkodzenie tegoż kabla kopiąc małą
    kopareczką? Będzie to robił jej operator, nie ja, ale chciałbym sam zapobiec
    przerwaniu kabla, zamiast liczyć na jego ostrożność.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za poradę.
    marcan