  • Data: 2009-09-12 15:01:27
    Temat: Jak podłączyć gniazdko telefoniczne?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę!

    Czy jest jakiś standard podłączania przewodów w gniazdkach telefonicznych?

    Chcę podłączyć gniazdo w taki sposób:
    Router w pomieszczeniu gospodarczym -> Skrętka -> Bramka Voip -> Skrętka ->
    Gniazdo telefoniczne -> przewód telefoniczny -> Telefon

    Mam takie gniazdo: http://tnij.org/gniazdo_tel

    Wszystko już zrobiłem, poza połączeniem Bramka Voip - Gniazdo telefoniczne.

    Z tyłu gniazda są 4 otwory do mocowania przewodów, oznaczone cyframi 1, 2,
    3, 4.

    Problem w tym, że nie mam pojęcia w jakiej kolejności podłączyć przewody i
    jak zarobić końcówkę telefoniczną wchodzącą do bramki Voip (tzn. w jakiej
    kolejności podłączyć przewody)? Nie chce mi się kombinować i robić metodą
    prób i błędów ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/

    PS. Tydzień temu zakończyłem budowę i... mieszkam ;)