  • 1. Data: 2009-05-08 11:01:51
    Temat: Kolce przeciw ptakom
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Potrzebuję zakupić takie "kolce" (gwoździe na taśmie ? )
    żeby ptaki mi nie siadały na jętkach pod podbitką.
    Coś takiego co daje się na kościołach, zabytkach itp
    Nie wiem jak ten produkt moze się nazywać i gdzie możnaby go kupic?
    Czy mozecie pomóc?
    Th in A

  • 2. Data: 2009-05-08 11:13:17
    Temat: Re: Kolce przeciw ptakom
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Hasło "antyptak" np. tutaj:
    http://www.allegro.pl/item618428624_antyptak_stop_pt
    ak_ptasia_grypa_kolce_ptaki.html
    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-08 11:15:36
    Od: "Greg" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Coś takiego co daje się na kościołach, zabytkach itp
    > Nie wiem jak ten produkt moze się nazywać i gdzie możnaby go kupic?

    Ja kupilem tutaj:

    http://alpintech.pl/index.php?k35,siatki-przeciw-pta
    kom-odstraszanie

    typ 123, najlepszy na male i duze ptaki, sprawdza sie
    na allegro tez znajdziesz

    pozdro
    Grzesiek

  • 4. Data: 2009-05-08 19:30:31
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    Rom pisze:
> [...]
    > Coś takiego co daje się na kościołach, zabytkach itp
    > Nie wiem jak ten produkt moze się nazywać i gdzie możnaby go kupic?

    Zanim wydasz pieniądze wiedz, że Ministerstwo Środowiska przygotowuje
    zmianę Ustawy o ochronie przyrody, w której pojawi się zakaz stosowania
    takich kolców.

    pozdr

  • 5. Data: 2009-05-08 20:27:40
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Forr" <f...@i...pomin.pl> napisał

    > Zanim wydasz pieniądze wiedz, że Ministerstwo Środowiska przygotowuje
    > zmianę Ustawy o ochronie przyrody, w której pojawi się zakaz stosowania
    > takich kolców.

    Pojawić to się powinien zakaz kretyńskiego dokarmiania vel tuczenia
    obsrajdachów vel gołębii. Powinna się tym zająć matka natura vel selekcja
    naturalna. Nie byłoby problemu z tymi latającymi szczurami i nikt by nie
    musiał stosować kolców, żeby zrobić z tym porządek.

  • 6. Data: 2009-05-08 22:07:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

> [...]
    > naturalna. Nie byłoby problemu z tymi latającymi szczurami i nikt by nie
    > musiał stosować kolców, żeby zrobić z tym porządek.

    Chyba sie zagalopowales z ta selekcja i szczurami latajacymi.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-05-10 08:11:20
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Chyba sie zagalopowales z ta selekcja i szczurami latajacymi.

    Kiedy ma racje. Bardzo trafne porownanie. Nie dosc, ze sraja gdzie
    popadnie to jeszcze uczulaja i roznosza pasozyty. A pozytku nie ma z
    nich zadnego. Inne ptaki to chociaz robactwo zjadaja.

  • 8. Data: 2009-05-10 15:19:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy ma racje. Bardzo trafne porownanie. Nie dosc, ze sraja gdzie
    > popadnie to jeszcze uczulaja i roznosza pasozyty. A pozytku nie ma z nich
    > zadnego. Inne ptaki to chociaz robactwo zjadaja.

    No ale jaki z tego moral?
    Rozumiem, ze przeszkadzja niektorym i co z tego? Chorych i starych tez
    wytluc, bo krajobraz psuja i nic nie robia? Bez jaj zyja i tyle, co innego
    glupi zakaz odstraszania i stosowania kolcow. Tego tez nie rozumiem.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-05-10 16:28:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > wytluc, bo krajobraz psuja i nic nie robia? Bez jaj zyja i tyle, co
    > innego glupi zakaz odstraszania i stosowania kolcow. Tego tez nie

    Gołębie dają mniej więcej tyle samo pożytku w mieście co łażące po piwnicach
    czy ulicach szczury. Jakoś nikt sie nie schyla nad szczurami i nie płacze,
    że sie je bezdusznie zabija.

  • 10. Data: 2009-05-10 17:36:41
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > tez wytluc, bo krajobraz psuja i nic nie robia? Bez jaj zyja i tyle,
    > co innego glupi zakaz odstraszania i stosowania kolcow. Tego tez nie

    Nie zwrociles uwagi, ze wolim proponuje tylko nie dokarmiac, nic nie
    pisze o wybijaniu golebi.

    Adam