  • 1. Data: 2010-04-08 08:53:26
    Temat: Kosiarka z Biedronki
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    W sklepie spod znaku biedronki pojawiła się kosiarka spalinowa:
    http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php

    Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
    skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-04-08 09:04:13
    Temat: Re: Kosiarka z Biedronki
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał

> [...]
    >
    > Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
    > skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

    Osobiscie to balbym sie cokolwiek wiecej niz jogurt kupic w Biedronce.

    Kosiarka spalinowa z napedem za 800 zl? Bedzie dobrze jak jeden sezon
    wytrzyma. A moze da rade dolozyc drugie 800 zl i kupic niezla firmowa
    np: STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM ?

  • 3. Data: 2010-04-08 09:52:22
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
    > Osobiscie to balbym sie cokolwiek wiecej niz jogurt kupic w Biedronce.
    Nie przepadam z generalizowaniem, szczególnie w handlu, np:
    Wiertarko-wkrętarka właśnie z biedronki trzyma się nieźle, a kosztowała nawet
    nie połowę ceny firmowej. Kątówka z Tesco przeżyła budowę domu i poza zepsutym
    włącznikiem nie chce się popsuć. Dlatego szukam opinii osób które skusiły się
    albo obejrzały tą kosiarkę i mogą napisać opinie w stylu np: miałem ale coś
    się urwało po tygodniu albo montowanie kół może powodować że źle się nią
    będzie manewrować itd itp.

    > Kosiarka spalinowa z napedem za 800 zl? Bedzie dobrze jak jeden sezon
    > wytrzyma. A moze da rade dolozyc drugie 800 zl i kupic niezla firmowa
    > np: STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM ?
    :-) Dołożyć zawsze można pytanie czy warto? Jest na pewno lepsza ale czy o 800zł?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 4. Data: 2010-04-08 10:41:11
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w

    > :-) Dołożyć zawsze można pytanie czy warto? Jest na pewno lepsza ale czy o
    > 800zł?

    Warto. Ja taka uzytkuje juz 3 sezon i chodzi jak marzenie (1200 m2).
    A kosztuje ok. 1600-1700 zl
    Wiec wszystko sie zgadza. :)

  • 5. Data: 2010-04-08 12:30:20
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    >
    > Warto. Ja taka uzytkuje juz 3 sezon i chodzi jak marzenie (1200 m2).
    > A kosztuje ok. 1600-1700 zl
    > Wiec wszystko sie zgadza. :)

    Nic się nie zgadza - nie użytkujesz, tamtej,
    więc nie masz porównania.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-04-08 13:20:19
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał

    > Nic się nie zgadza - nie użytkujesz, tamtej,
    > więc nie masz porównania.

    Ale widze ze ty uzytkujesz :)

  • 7. Data: 2010-04-08 13:55:25
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Ale widze ze ty uzytkujesz :)

    Dokładnie tej kosiarki - nie,
    ale mam chińską odśnieżarkę
    z podobnym silnikiem - działa od dwóch lat
    bez problemu.
    Wykaszarka Texas podobnej proweniencji
    - j. w., a miała co robić z chwastami
    na ~6a przez 4 lata ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-04-08 15:31:14
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > W sklepie spod znaku biedronki pojawiła się kosiarka spalinowa:
    > http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php
    Wyglada rozsądnie i parametry też
    SJS

  • 9. Data: 2010-04-08 20:01:17
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    > Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
    > skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

    Trochę mało koników ale nie napisałeś
    ile masz tego trawnika do koszenia.
    Określę to tak: Ja dałem 4 lata temu 1200 zł za 6 KM
    silnik B&S (Briggs&Statton) też ze stalową obudową.
    I włąśnie z nią jest trochę zachodu bo trzeba w miarę dokładnie myć,
    czyścić z błota i resztek trawy. Po każdym sezonie maluję obudowę
    jakąś farbą podkładową i jest OK. Problem jest też z uchwytem bo jest
    zwyczajnie lichy i popękał w kilku miejscach ale to też nie problem bo
    pospawałem i dodatkowo wzmocniłem. Największa zaleta mojej leciwej już
    nieco kosiarki to mocny silnik. Sumując tę z Biedronki możesz śmiało
    kupować
    jeśli masz stosunkowo mało do koszenia i umiesz pomajsterkować.
    Ceny 1800 i powyżej za kosiarkę to moim zdaniem jest chore.
    Co tam ma aż tyle kosztować ?!
    Biedronkowe 850 zł wydaje się jak najbardziej OK.

  • 10. Data: 2010-04-08 20:08:30
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > Ceny 1800 i powyżej za kosiarkę to moim zdaniem jest chore.
    > Co tam ma aż tyle kosztować ?!
    > Biedronkowe 850 zł wydaje się jak najbardziej OK.

    Acha, napęd. Napęd przy tak małej mocy odłącz.
    Nie będzie miał miły napędzać kół. Ja u siebie przy 6 KM szybko
    odpiąłem.
    Przepraszam za chaotycznego posta ale widzę że potrzebujesz rady
    a ja mam 1200 km dziś za sobą. Bierz tę z Biedronki i ciesz się nową
    kosiarką.