  • 1. Data: 2013-01-10 11:43:53
    Temat: Krety
    Od: "Edzio" <e...@w...pl>

    Witam szanowne grono
    czy u was krety też tak szaleją?

  • 2. Data: 2013-01-10 11:44:11
    Temat: Re: Krety
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-01-10 11:43, Edzio pisze:
    > Witam szanowne grono
    > czy u was krety te? tak szalej??

    Tak
    Rok kreta?

    --
    sjs

  • 3. Data: 2013-01-10 12:35:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 11:43:53 UTC+1 użytkownik Monia napisał:
    > Witam szanowne grono
    >
    > czy u was krety też tak szaleją?

    Tak
    Juże ze 3 kg karbidu zuzyłem ale srednio co tydzień jakis kopiec się i tak pojawia.
    Az styarch pomyslec coby było gdybym odpuścił i karbidu nie uzywał. Zresztą widze to
    na trawniku sąsiada;)

  • 4. Data: 2013-01-10 13:12:55
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2013-01-10 12:35, Kris pisze:

> [...]
    Az styarch pomyslec coby było gdybym odpuścił i karbidu nie uzywał. Zresztą widze to

    Ja tam ze swoimi się zaprzyjaźniłem, a żeby nie było tych podziemnych
    przyjaciół zbyt dużo to zwiększyłem pogłowie kotów które za mnie
    odwalają brudną robotę i mam same plusy z tej sytuacji - rączki i
    sumienie czyste, populacja myszy na wymarciu i zawsze jest coś
    mruczącego, ciepłego i puszystego do pogłaskania po ręką :)

    Uwaga: też kiedyś myślałem, że koty niszczą ogród a to największa bzdura
    jaką antykociarze wymyślili. Jedynym minusem zwiększonego pogłowia kotów
    jest brak ptaków gnieżdżących w krzakach, ale coś za coś.

    P.S. Był rok kota? Nawet jeśli był to można powtórzyć :)

  • 5. Data: 2013-01-10 13:15:05
    Od: "Tito Flores" <l...@o...pl>

    ps.com...
> [...]

    pojawia. Az styarch pomyslec coby było gdybym odpuścił i karbidu nie uzywał.
    ----------------

    to musisz mieć ładnie spulchniony trawniczek!
    3 kg? Ho ho!

    Tito

  • 6. Data: 2013-01-10 13:28:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:15:05 UTC+1 użytkownik Tito Flores napisał:

    > to musisz mieć ładnie spulchniony trawniczek!
    >
    > 3 kg? Ho ho!
    Przeciez tego nie odpalam;)
    Jak się pojawi nowe kretowisko to wciskam do środka karbid,zalewam woda i i zasypuje
    dziure. Gazy powstałe z karbidu zatruwaja krety. Ale jak pisałem za kilka dni
    pojawiaja sie nowe. Wókół mnie jest kilka hektarów nieużytków wiec tam mnóstwo tego
    dziadostwa zamieszkuje i próbują równiez przedostawać się do mnie.

  • 7. Data: 2013-01-10 14:05:03
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:28:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    tego dziadostwa zamieszkuje i próbują równiez przedostawać się do mnie.

    Przygotuj się na wizyty i żerowanie drutowców, pędraków i komarnice błotne.
    Pozdrawiam minorowo
    skryba

  • 8. Data: 2013-01-10 14:47:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 14:05:03 UTC+1 użytkownik skrybaogrodowy napisał:
    > Przygotuj się na wizyty i żerowanie drutowców, pędraków i komarnice błotne.
    >
    > Pozdrawiam minorowo

    Te mi akurat wiszą. Oprócz trawnika i zywopłotu nic innego nie uprawiam więc niech
    sobie te pędraki drutowców błotnych żerują;)
    Oczy nie widza sercu nie żal.

  • 9. Data: 2013-01-10 19:07:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2013 11:44:11 +0100, SJS napisał(a):

    > Tak
    > Rok kreta?

    Odkąd są u sąsiadów koty wychodzące (bo moje nie wychodzą), które często
    mają zwyczaj zawitać i do nas, skończyły się kłopoty i z kretami, i z
    nornicami.
    --
    XL

  • 10. Data: 2013-01-10 19:40:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 19:07:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

    > Odkąd są u sąsiadów koty wychodzące (bo moje nie wychodzą), które często
    >
    > mają zwyczaj zawitać i do nas, skończyły się kłopoty i z kretami, i z

    Kurczę, a po mojej posesji kręcą się 4 koty mieszkające w pobliskim zakładzie. Często
    je dokarmiam nawet, nocą wiem że pod moją wiatą na drewno przebywają. ą krety są.