    From: Rick <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Membrana dachowa a więźba
    Date: Thu, 5 Nov 2009 09:27:21 +0100

    Witam.
    Wygląda na to, że mam problem. Drewno na więźbę kupiłem nieimpregnowane. Cieśle mają
    je zabezpieczyć samodzielnie. Niestety proces tej impregnacji właściwie zbiegnie się
    z budowaniem konstrukcji dachu, a co za tym idzie, drewno będzie świeżo po
    konserwacji. Teraz czytam sobie zalecenia dotyczące kładzenia membran dachowych i tam
    przestrzegają przed kładzeniem foli na świeży impregnat. Aby jakoś wybrnąć z tej
    ciemnej du.y, szukam sposobów rozwiązania tego problemu. Jeden z pomysłów to,
    pomiędzy powierzchnie styku krokwia-membrana, kontrłata-membrana, położyć jakąś folię
    budowlaną. Oczywiście szerokość tej foli taka, jak szerokość elementu drewnianego, a
    mocować to np. zszywaczem. Czy taki pomysł ma sens?
    Pozdr.
    Rick