    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: "Miód na oczy Kogutka" - Klęska żywiołowa
    Date: Wed, 19 Apr 2017 17:59:43 +0200

    Jak tam Panie i Panowie po klęsce żywiołowej?

    U mnie rano na wsi śnieg ponad pół metra, a miejscami pozawiewało nawet
    do 1m. Rano musiałem poświęcić ponad godzinę, żeby odkopać samochody
    oraz podwórko, by móc wyjechać samochodami.

    Po godzinie już byłem na mojej, wiejskiej drodze, którą przez całą noc
    odśnieżali strażacy. Wozy strażackie wyposażone w pługi. Byłem naprawdę
    zdziwiony, że straż pożarna odśnieża :)

    Niestety całą noc, aż do ok. 15.00 nie mieliśmy prądu na wsi. Z resztą
    jak się okazało to także w wielu rejonach wokół miasta i w niektórych
    dzielnicach miasta także nie było.

    Horror dopiero się zaczął w mieście. Wiele dróg nieprzejezdnych. Na
    parking, gdzie parkuję na osiedlu nie dało się wjechać. Połamane drzewa
    i krzaki pouszkadzały samochody i zatarasowały wyjazdy oraz miejsca
    parkingowe. Jak widać ktoś się ociągał z Lex Szyszko :)

    Mało kto próbował nawet wyjechać z parkingu czy wjechać. Ci odważniejsi
    poddawali się po 1-2 godzinach walki ze śniegiem i prób wyjazdu. Dopiero
    po południu pojawiły się ciągniki, które zaczęły usuwać resztki śniegu z
    parkingów i uliczek dojazdowych na parkingi pod blokami. Wcześniej tylko
    samochody terenowe i większe vany przecierały szlaki. Zaparkować nie
    było gdzie, bo mniejsze uliczki były tak zasypane. Na nielicznych
    przetarte były pojedyncze ślady i nawet wyminąć się było trudno Co
    odważniejsi próbowali się pchać osobówkami po tych koleinach za
    terenówkami i vanami i co kawałek grzęźli w śniegu i błocie pośniegowym,
    tarasując drogi. Trzeba było ich wypychać lub wyciągać na holu.
    Momentami to aż m.nie kur.... brała, bo akurat dzisiaj miałem
    zaplanowane dość ważne zadania do wykonania z nadzorem z urzędu.

    Niestety obecnie większości śniegu już nie ma. Porobiły się tylko
    wielkie kałuże i błoto.

    A jak u Was?