  • Data: 2016-05-30 13:11:32
    Temat: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam niewielkie doswiadczenie z niska polka wysokobudzetowego. Jestem zakochany w
    takim projektorze. W sloneczny dzien obraz o szerokosci 2,5 metra marny i to przy
    dedykowanym ekranie. Ale jak jest ciemno to praktycznie nie ustepuje obrazowi
    kinowemu jesli sie nie bierze do porownania obrazu z kina imax. Wada takiego dobrego
    projektora w warunkach domowych jest pobor pradu. Ten co mialem w domu ciagnie 750W w
    trybie obnizonej mocy lampy. Inna sprawa ze przy normalnej mocy dwu metrowego obrazu
    nie da sie ogladac bo za jasny. Wedlug mnie idea posiadania projektora jest super
    hiper zajebista. Ale nie moze to byc tani i o slabym zrodle swiatla projektor.