  • 1. Data: 2014-11-14 14:45:21
    Temat: [NTG] [piatek] Posiadanie dzieci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Dawno nie widziałem tak zabawnego tekstu na temat posiadania dzieci, więc
    się dzielę:

    http://www.logo24.pl/Logo24/1,125389,16956459,Saramo
    nowicz___Jej_nieuczciwosc_miala_polegac_na_zatajeniu
    .html

    A jeśli ktoś po przeczytaniu tego tekstu podejmie albo utwierdzi się w
    decyzji o nie posiadaniu dzieci tym lepiej - bo znaczy że jeszcze do tego
    nie dojrzał.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2014-11-14 15:31:57
    Temat: Re: [NTG] [piatek] Posiadanie dzieci
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no to mi szef z platformy obywatelskiej opowiadał, że na studiach na
    politechnice warszawskiej pewnego dnia podeszła do niego mocno
    rozglądająca się para i wyjaśniając, ze "on jest bezpłodny" poprosiła,
    żę szukają reproduktora który mógłby "się poświęcić" i zrobić jej dziecko...

    jakie to po ma poparcie...

  • 3. Data: 2014-11-14 15:53:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > szukają reproduktora który mógłby "się poświęcić" i zrobić jej dziecko...

    Sugerujesz że ktoś popierający platformę wyglądał zdrowo albo inteligentnie
    albo miał jakąś inną cechę która zadecydowała o jego wyborze? Bo chyba
    logiczne że na reproduktora nie szukali menela spod budki z piwem.

    Cóż w sumie statystyki pokazują że młodzi i inteligentni częściej głosują na
    platformę niż starzy i głupi, ale mimo wszystko ja bym to raczej potraktował
    jako jednostkowy przypadek.

    > jakie to po ma poparcie...

    Takie jakiego inni nie mają. Na bezrybiu... i tak dalej. Ludzie głosują na
    mniejsze zło więc PO ma poparcie, gdyby była jakaś realna alternatywa to
    wielu by z chęcią pomachało PO na do widzenia. Najlepiej to pokazują
    zbliżające się wybory samorządowe - mało jest dużych miast gdzie wygra ktoś
    z PO lub PiS wiele jest takich w których wygrają kandydaci niezależni.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2014-11-14 17:22:52
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    To absolutnie jest nie ta grupa więc nie trolluj.
    Ale skoro pytasz to odpowiem, że bardzo niewiele osób zdaje sobie sprawę
    z tego co w Polsce i innych krajach jest grane. Większość woli "jak oni
    tańczą", "Voice of Poland", "Idol" i "Kopuluj z nami". Jest to systemowa
    hodowla bydła roboczego.W państwach poważnych też się to dzieje, ale na
    trochę mniejszą skalę.W Polsce w dodatku dochodzi scheda w postaci
    żydokomuny i polskojęzycznych ludzi sowieckich.Jest tego parę milionów
    bowiem najgorsza z najgorszej swołocz po '89 roku nie wyniosła się na
    Marsa, nie wyparowała ani nie wyjechała do swojej prawdziwej ojczyzny
    czyli ZSRR.To juz trzecie pokolenie sprzedawczyków i mend. Dziadek był w
    UB, tatuś w WSI, a synek jest BOR. I nie myśl ,że jestem za PISem ,bo to
    taka sama rozpiska "wy towarzyszu będziecie opozycja". Ot zwykłe
    rozprowadzanie bydełka coby było grzeczne i najwyżej sobie od czasu do
    czasu pokrzyczało o wolności.
    Dlatego co normalniejsi Polacy gremialnie z Polski wyjeżdżają nie chcąc
    mieć nic wspólnego z tutejszymi urzędami,prawem/lewem i całym tym gównem.

  • 5. Data: 2014-11-14 21:24:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-14 17:22, Dupek Żołędas pisze:
    > To absolutnie jest nie ta grupa więc nie trolluj.

    Tez tak sobie pomyslalem na poczatku, ale netykieta zostala zachowana
    wiec kto nie chce moze nie czytac.
    Plusem tej grupy jest to, ze na tle innych wyroznia sie miedzy innymi
    wlasnie podejsciem do luznych tematow. W duzej mierze mysle, ze dzieki
    nim wielu z nas wciaz tu trwa. W koncu z perspektywy czasu ile mozna
    gadac tylko o budowaniu...

> [...]
    > tańczą", "Voice of Poland", "Idol" i "Kopuluj z nami". Jest to systemowa
    > hodowla bydła roboczego.W państwach poważnych też się to dzieje, ale na

    Kaligula organizowal igrzyska, zeby lud sie bawil. Tak jest i dzis. Ja
    nie rozumiem jak mozna wciaz ogladac kabarety, czy od lat jaka to melodia.

> [...]
    > Dlatego co normalniejsi Polacy gremialnie z Polski wyjeżdżają nie chcąc
    > mieć nic wspólnego z tutejszymi urzędami,prawem/lewem i całym tym gównem.

    Pokolenie ubekow jeszcze nie wymarlo. To trzecie moze bedzie lepsze,
    choc patrzac na popularnosc programow o ktorych wspomniales mozna miec
    watpliwosci. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2014-11-15 12:26:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    > Pokolenie ubekow jeszcze nie wymarlo. To trzecie moze bedzie lepsze, choc
    > patrzac na popularnosc programow o ktorych wspomniales mozna miec
    > watpliwosci. :-)

    wymarcie ubeków nieczego nie zmieni - prosze poczytac "resortowe dzieci".
    Teraz robimy za niewolników (zwłaszcza ci z kredytami - "zrealizuj nasze,
    tfu, swoje marzenia" hehehe) układu biznesowo-medialnego-ubeckiego
    wywodzącego sie z komuny - a dokładniej porozumienia okrągłego stołu.
    W miejsce starzejacych się członków w/w grupy wchodzą ich dzieci - co
    logiczne i widoczne.
    Jaki sens dla owych dzieci byłoby wypuszczac władzę z rąk? Z czystej
    szlachetnosci? Logiczne zatem ze owe dzieci ubeków przekażą w spadku miejsce
    w grupie wnukom ubeków itd. Taka tam dziedziczna kasta przy władzy będzie.
    Tu czas niczego nie zmieni.

    b.

  • 7. Data: 2014-11-15 13:04:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-14 14:45, Ergie pisze:
    > Witam!
    >
    > Dawno nie widziałem tak zabawnego tekstu na temat posiadania dzieci,
    > więc się dzielę:
    Zabawny? najlepszy komentarz napisała martusia_25.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2014-11-15 13:40:46
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Oczywiście, ze nic nie zmieni. W MSZecie pracują już wnuki tych co tam
    "pracowali" za Bermana. Na drodze pokojowej nic się nie zmieni.
    To okupanci, gang o charakterze zbrojnym.

  • 9. Data: 2014-11-15 13:42:10
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Saramonowicze, Tymochowicze. Same rdzennie polskie nazwiska.Elyta przez
    duże K...

  • 10. Data: 2014-11-15 13:47:50
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Ulicami Warszawy przeciągnęły dwa marsze; jeden pod egidą pana
    prezydenta Bronisława Komorowskiego i drugi - Marsz Niepodległości,
    zorganizowany przez obywateli. W pierwszym kroczyli zadowoleni z siebie
    konsumenci pieniędzy podatkowych, podczas gdy w drugim - ci, którzy te
    podatki płacą. Ten podział ujawnił się stosunkowo niedawno - ale z roku
    na rok coraz bardziej się zaznacza.