  • 1. Data: 2017-03-07 00:45:29
    Temat: Narzędzia w promocji w Biedronce
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Do "Biedronek" rzucili asortyment narzędzi roboczych. Różnych,
    różnistych - <http://www.biedronka.pl/pl/warsztat-w-twoich-rekach
    -6-03>

    K.

    PS: Warto? -
    <http://www.biedronka.pl/pl/product,id,38668,name,wi
    ertarko-wkretarka-sieciowa>

  • 2. Data: 2017-03-07 13:59:35
    Temat: Re: Narzędzia w promocji w Biedronce
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-07 o 00:45, Krystek pisze:

    > PS: Warto? -
    > <http://www.biedronka.pl/pl/product,id,38668,name,wi
    ertarko-wkretarka-sieciowa>

    Za tą cenę w/g mnie tak. Ja w każdym razie kupiłem taką samą lub podobną
    jakieś pół roku temu, cena ta sama lub nawet 10zł mniej, nie pamiętam
    już. Plus to długi kabel, którego brakowało mi w poprzednim takim wynalazki.

  • 3. Data: 2017-03-07 14:25:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-03-07 13:59, nadir pisze:

> [...]
    > jakieś pół roku temu, cena ta sama lub nawet 10zł mniej, nie pamiętam
    > już. Plus to długi kabel, którego brakowało mi w poprzednim takim

    Google'ając znalazłem informacje, że ma 280W mocy i 27 Nm momentu
    dokręcania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/