  • Data: 2020-05-14 10:43:01
    Temat: Narzędzie Parkside z Lidla
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wielki plus dla Lidla
    Ogólnie o lidlowskich narzędziach Parkside mam bardzo dobre zdanie
    Sa to chyba jakieś klony Boscha bo sporo części zamiennych właśnie pasuje do Boscha i
    Parkside
    Prawie 3 lata temu kupiłem szlifierkę taśmową(tzw czołg) Parksida
    Dożo w drewnie robię więc praktycznie po kilka godzin tygodniowo była używana przez
    ten czas.
    Działała dzielnie ale ostatnio coś zaczęła się zacinać
    Rozkręciłem i zdiagnozowałem ze pasek zębaty do wymiany.
    W lokalnym serwisie elektronarzędzi na stanie nie mieli tylko na zamówienie. Właśnie
    od szlifierki Boscha był identyczny. Koszt ok 35zł ale tydzień czekania. Odmówiłem bo
    przypomniało mi się ze 3 lata gwarancji Lidl daje.
    Zadzwoniłem na infolinię Lidla, przełączyli mnie do serwisu Kopernass, tam musiałem
    podać nr seryjny i nr IAN i PODAĆ(żadnych faktur paragonów) mniej więcej datę zakupu.
    Podałem powyższe i za kilka minut na mailu miałem list przewozowy z informacja żeby
    wysłać tylko szlifierek beż żądnych akcesoriów itp.
    W środę 13go maja kurier UPC zabrał przesyłkę do serwisu w Niemczech.
    W sobotę ok 20-tej dostałem maila że serwis nadaje do mnie przesyłkę zwrotną.
    Wczoraj(czyli równo po tygodniu) kurier UPC przyniósł całkiem nową szlifierkę, cały
    kompletny zestaw ze wszystkimi akcesoriami.
    Tak więc po 3 latach dość intensywnego użytkowania narzędzie dostałem kolejne nowe i
    kolejne 3 lata gwarancji
    Takie traktowanie klienta to ja lubię
    Z Parksida mam jeszcze strug, frezarkę i piłę szablastą.
    Też ponad dwa lata już działają bezawaryjnie
    Wiec z czystym sumieniem polecam tą markę.