eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Thu, 3 Jan 2013 15:13:20 +0100

    Hej,

    W nawiązaniu do ostatnio toczącej się dyskusji...
    ... zaczynają się konkrety.

    Właśnie w ręce wpadła mi ulotka wydana przez moją
    obecną/tymczasową super gminę Marki.

    http://www.czyste.marki.pl/attachments/article/69/UL
    OTKA%20INFORMACYJNA%20-%20ustawa%20%C5%9Bmieciowa2.p
    df

    Ciekawsze fragmenty:

    "Obowiązek złożenia deklaracji mają również właściciele
    nieruchomości niezabudowanych i niezamieszkałych. Wtedy w deklaracji
    wpisują "0" (zero) przy liczbie osób zamieszkujących lub przy liczbie
    gospodarstw domowych."

    To po czorta jak mam pustą działkę, mam składać deklarację i wpisywać "0"
    Super - biurokracja - widocznie jakiś urzędnik będzie miał płacone od
    każdej "przetworzonej" deklaracji.

    "CO Z POJEMNIKAMI NA ODPADY?
    Mieszkaniec ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w pojemniki służące do
    zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania ich w odpowiednim stanie
    sanitarnym, porządkowym i technicznym. Gmina nie może zakupić pojemników
    mieszkańcom i pokrywać tych kosztów z pobieranej opłaty za gospodarowanie
    odpadami komunalnymi."

    "Nowym obowiązkiem mieszkańców są opłaty za gospodarowanie odpadami
    wpłacane gminom. Za taką opłatę gmina musi zorganizować cały system
    odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości prywatnych"

    No to już widać jak fajnie ten CAŁY SYSTEM organizują ;)