  • 1. Data: 2013-01-03 15:02:53
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news>

    Użytkownik <rekonkwista24> napisał:
    > Jak to kolorowe worki? a jeśli akurat nie wyprodukuję
    > plastikowych butelek, szklanych ani papierów w danym
    > cyklu? to mam dawać puste?

    A od kiedy to konsument produkuje śmieci?
    Swoją drogą plastik to ro produkt z ropy i świetnie się spala w piecu, więc
    nie wiedzę sensu wywalania go na śmietnik:)

  • 2. Data: 2013-01-03 15:13:20
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej,

    W nawiązaniu do ostatnio toczącej się dyskusji...
    ... zaczynają się konkrety.

    Właśnie w ręce wpadła mi ulotka wydana przez moją
    obecną/tymczasową super gminę Marki.

    http://www.czyste.marki.pl/attachments/article/69/UL
    OTKA%20INFORMACYJNA%20-%20ustawa%20%C5%9Bmieciowa2.p
    df

    Ciekawsze fragmenty:

    "Obowiązek złożenia deklaracji mają również właściciele
    nieruchomości niezabudowanych i niezamieszkałych. Wtedy w deklaracji
    wpisują "0" (zero) przy liczbie osób zamieszkujących lub przy liczbie
    gospodarstw domowych."

    To po czorta jak mam pustą działkę, mam składać deklarację i wpisywać "0"
    Super - biurokracja - widocznie jakiś urzędnik będzie miał płacone od
    każdej "przetworzonej" deklaracji.

    "CO Z POJEMNIKAMI NA ODPADY?
    Mieszkaniec ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w pojemniki służące do
    zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania ich w odpowiednim stanie
    sanitarnym, porządkowym i technicznym. Gmina nie może zakupić pojemników
    mieszkańcom i pokrywać tych kosztów z pobieranej opłaty za gospodarowanie
    odpadami komunalnymi."

    "Nowym obowiązkiem mieszkańców są opłaty za gospodarowanie odpadami
    wpłacane gminom. Za taką opłatę gmina musi zorganizować cały system
    odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości prywatnych"

    No to już widać jak fajnie ten CAŁY SYSTEM organizują ;)

  • 3. Data: 2013-01-03 15:47:59
    Od: <news>

    Użytkownik "Aleksander" napisał :
    > No niestety... sens poznają niektórzy dopiero, kiedy
    > staną nad łóżkiem swojego dziecka leżącego na
    > oddziale onkologicznym.

    Czyli co radzisz o wielki Aleksandrze?
    Od dzisiaj zapitalamy do pracy na wrotkach i światowy zakaz wydobycia ropy?

  • 4. Data: 2013-01-03 15:55:02
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieruchomości niezabudowanych i niezamieszkałych. Wtedy w deklaracji
    > wpisują "0" (zero) przy liczbie osób zamieszkujących lub przy liczbie

    W sumie to bzduuura, zwlaszcza ze wiele
    nieruchmosci ma tak poplątane sprawy wlasnosci
    ze samo ustalenie kto powinien wypelnic deklaracje
    bedzie klopotem, rodzenstwo sklocone itp itd.
    Jak maja to zrobic wlasciciele
    bedacy stale poza granicami Polski, czy ktos
    ich o tym poinformuje ...

    To tez spory problem dla osob posiadajacych
    dzialki w roznych rejonach Polski trzeba pamietac
    i zlozyc deklaracje od kazdej z nich w odpowiednim
    urzedzie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 5. Data: 2013-01-03 16:05:00
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > To tez spory problem dla osob posiadajacych
    > dzialki w roznych rejonach Polski trzeba pamietac
    > i zlozyc deklaracje od kazdej z nich w odpowiednim
    > urzedzie.

    Nie no - mniejmy nadzieje, że inne gminy/urzędy nie bądą
    aż takich debilizmów wymyślać.

  • 6. Data: 2013-01-03 16:54:05
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Nie no - mniejmy nadzieje, że inne gminy/urzędy nie bądą
    > aż takich debilizmów wymyślać.

    tez dostałem ulotke :-) U nas od nieruchomosci niezamieszkałej tez jest
    opłata ale tylko jesli generuje smieci -rozumiem ze mieli na myśli jakies
    sklepy itp.
    Koszt : 9zł miesiecznie/osobe jesli sortowane
    14zł jesli niesortowane
    Trzeba sobie samemu zorganizawac kubeł na odpady pozostałe oraz 3 kolorowe
    worki na sortowane. Jak ktos ma fantazje to moze dac 4 kubły, ino maja być
    znaczone kolorami. Kubły na allegro stoją po stówce, ale zaraz sie okaze ze
    te najbardziejsze z unijnym cyrografem produkuje kolega ministra wiec musza
    byc nieco droższe...

    Pytanie mam zasadnicze - kto jeszcze z tutaj obecnych sie przyzna ze
    pogłosuje na tych platfusianych bandytów który niszczą ten kraj i nie
    zamierzaja przestać? :/

    b.

  • 7. Data: 2013-01-03 17:45:11
    Od: r...@g...com

  • 8. Data: 2013-01-03 17:52:46
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Jak to kolorowe worki? a jeśli akurat nie wyprodukuję plastikowych butelek,
    >szklanych ani papierów w danym cyklu? to mam dawać puste?

    spodziewam sie, ze bede sobie to gromadzil w workach w domu/garażu a jak
    bedzie termin wywozu to wystawie koło kubła i tyle

    b.

  • 9. Data: 2013-01-03 18:54:30
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    KURWA MAĆ.
    JEBANE PO-WSKIE ŚCIERWA.

    Nie mam czasu na pisanie na grupę ale nie mogłem się pwstrzymać...

    Marek

  • 10. Data: 2013-01-03 19:16:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > KURWA MAĆ.
    > JEBANE PO-WSKIE ŚCIERWA.
    >
    > Nie mam czasu na pisanie na grupę ale nie mogłem się pwstrzymać...

    tak tak....

    jakby rządził PIS to by napewno tak anie było :)

    to nei jest ani PISowski ani POwski ani nawet SLDowski burdel...

    To jest Nasz Narodowy Burdel... Prawdziwy Polski Bajzel.