  • 1. Data: 2013-01-02 19:24:34
    Temat: agregat pradotworczy do domu
    Od: a...@w...pl

    witam mam zamiar kupic agregat pradotworczy do domu gdy w razie awarii zasilania
    moglo dzialac centralne ogrzewanie, lodowka itd, zastanawiam sie nad tym
    http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-1500w-tagred-
    professional-i2895067979.html
    nie chce aby koszt przekraczal 500 zl dlatego ze nie bedzie uzywany na codzien tylko
    raz na jakis czas

  • 2. Data: 2013-01-02 19:55:56
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-02 19:24, a...@w...pl pisze:
> [...]
    > zastanawiam sie nad tym http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-
    >1500w-tagred-professional-i2895067979.html
    Co to się porobiło, agregat 1500 W za 5 stówek.
    Mam wątpliwość, czy te chińskie waty są zbliżone do europejskich

    > dlatego ze nie bedzie uzywany na codzien tylko raz na jakis czas
    Zawsze myślałem, że agregat się załącza, jak nie ma prądu, a nie na
    codzień ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2013-01-02 20:07:32
    Od: a...@w...pl

    chinski nie chinski ale prad jakis daje, nie potrzebuje zasilic budowy tylko CO
    przede wszystkim wiec po co placic za firmowa honde 6000?

  • 4. Data: 2013-01-02 20:15:55
    Od: a...@w...pl

    a po 2 to chce poznac opinie na ten temat a nie wymadzac sie tu

  • 5. Data: 2013-01-02 21:14:45
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Uzytkownik <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >apo2tochcepoznacopinienatentemataniewymadzacsietu
    Ale nie prosciej zadzwonic do allegrowicza SPAMERZE ?

  • 6. Data: 2013-01-02 21:42:40
    Od: a...@w...pl

    kazdy swoje bedzie chwalil a po 2 nie reklamuje nic

  • 7. Data: 2013-01-02 22:37:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Sty, 19:55, Jacek <s...@o...pl> wrote:
    > Co to się porobiło, agregat 1500 W za 5 stówek.
    > Mam wątpliwość, czy te chińskie waty są zbliżone do europejskich

    Panie, jakie chińskie? Toż tam stoi napisane, że to polska fabryka
    produkuje! :]

    L.

  • 8. Data: 2013-01-02 22:39:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Sty, 19:24, a...@w...pl wrote:
    > nie chce aby koszt przekraczal 500 zl dlatego ze nie bedzie uzywany na codzien
    tylko raz na jakis czas

    Jak Ci takie gówno zrobi przepięcie i poleci lodówka, pompy i komputer
    to będziesz dychę w plecy, a nie 500 zł :>

    L.

  • 9. Data: 2013-01-03 09:54:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > 1500w-tagred-professional-i2895067979.html
    > nie chce aby koszt przekraczal 500 zl dlatego ze nie bedzie
    > uzywany na codzien tylko raz na jakis czas
    Zadaj sobie przede wszystkim pytanie, co będzie jak ten prąd wyłączą gdy
    nikogo nie będzie w domu. Jeśli budować taki system, to chyba jednak z
    automatycznym załączaniem, czyli trochę bardziej bezobsługowy.

    Maciek

  • 10. Data: 2013-01-03 10:00:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-02 22:37, Lisciasty pisze:

    > Panie, jakie chińskie? Toż tam stoi napisane, że to polska fabryka
    > produkuje! :]
    "Paczpan" - nie doczytałem ;-)
    Ja kupiłem agregat "niemieckiej" firmy Endress i dziwnie mi się podobny
    wydaje do tego Tagred. Główna różnica to kolor - mój jest niebieski, ale
    widocznie to taka standaryzacja, że kształt zbiornika paliwa, ramy,
    kranika, rączki od linki rozrusznika są takie same i w Chinach i w RP.
    Jacek